שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    90 שנה בפעולה – הלוגו החדש לשנת התשעים

    סמינר תנועות הנוער לציון יום השנה לרצח רבין

    סוכת הצדק החברתי בנהריה

    18 באוקטובר 2014

    כאן תוכלו להוריד את כל הגירסאות ללוגו החדש לשנת ה-90 ולקבל הנחיות שונות לשימוש נכון בלוגו.


    "תחילה היו התארגנויות נפרדות, אך עם הזמן נוצרו קשרים בין הקבוצות, ובסוכות תרפ"ה (אוקטובר 1924) נערכה בת"א פגישה של 150 נציגי נערות ונערים עובדים. פגישה זו נחשבת למועד ייסודה של הסתדרות הנוער העובד."

    בנימין חכלילי

    השנה אנחנו גאים לציין את שנת ה-90 של הנוער העובד והלומד. איך מציינים 90 שנה לתנועה שהספיקה לעשות כלכך הרבה ועוד הרבה עבודה לפניה? שאלה טובה. בינתיים נסתפק בלהציג לכן את הלוגו המרשים שעוצב ע"י חבורת "אידאה" וילווה את פעילות התנועה לאורך כל השנה. בעבודה היו שותפים חברים וחברות רבין מכלל מעגלית התנועה.

     

    קצת על הלוגו והסיסמא:

    הסיסמא של שנת ה-90: "90 שנה בפעולה".
    בערבית –
    "90 عاماً من الحركة"

    החלטנו על הסיסמא הזו כדי להדגיש את אחד המרכיבים המרכזיים של התנועה – פעולה בלתי פוסקת בתוך החברה הישראלית, בשאיפה להגיע לכלל בני הנוער. חברי התנועה בחרו לאורך השנים לפעול בשלל אופנים מקטן ועד גדול, בעיקר להמשיך לפעול והמשיך לעבוד על שינוי החברה הישראלית לטובה ולבנות את קני וסניפי התנועה כך שישקפו את סיסמתנו – "ביתנו פתוח לכל נערה ונער". הבחירה במילה "פעולה" משקפת את כל הפעולות השונות והרבות שעושים חניכים ומדריכים בתנועה וגם את אחד המפגשים המרכזיים שלנו – "הפעולה".
    הלוגו – הספרה "90" מורכבת מחפצים שונים ויומיומיים אשר מבטאים בעיננו את הפעולות השונות והמגוונות שמרכיבות את המעשה התנועתי היום. אלה הדברים שאנחנו משתמשים בהם (מספריים, כדורגל, כפפות עבודה, דרבוקה, ספר, כובע) וגם הדברים שמייצגים אותנו (סמל הנח"ל, חולצת תנועה, מרכיבים של סמל התנועה, דגל אדום).

     

    איך משתמשים בלוגו?

    אפשר להוריד כאן את הגרסאות השונות של הלוגו ולהשתמש בו באופן חפשי, בכל מסמך או פלייר תנועתי. החלטנו להוסיף כאן מספר הנחיות שיעזרו לכם להשתמש בלוגו בצורה הכי נכונה.

    עשי ואל תעשי:

    הלוגו הצבעוני – מתאים לרקע לבן בלבד. לא לשימוש עם רקע צבעוני, תמונה או מרקם.


    לוגו לבן – מתאים לשימוש על רקע בצבע אחיד ועז. על רקע צבע בהיר מדי לא רואים את האלמנטים. על רקע כהה מדי לא רואים את הצל. על רקע תמונה או מרקם זה נבלע.

    אין למתוח ולעוות את הפרופורציות של הלוגו. אין להחיל עליו אפקטים.

    ריפוד – יש להשאיר ללוגו ״מרווח נשימה״ ביחס לאלמנטים אחרים בגרפיקה.

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!