שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    הורי המדריכים לעתיד

    פסקה למתלבטים

    ראיון של רועי יסוד - רכז התנועה ברדיו בנושא כנס תנועות הנוער בכפר סבא

    16 במאי 2012

    משפט וחצי להורי המדריכים שהולכים לעבור תהליך אישי וחברתי עצום של התבגרות - ולא לשכוח חוויה של פעם בחיים

    כבר עשרות שנים שכל שנה בקיץ יוצאים מאות בני נוער מסיימי כיתה ט' מכל הארץ לסמינר מד"צים של הנוער העובד והלומד . מטרתו של הסמינר להכשיר בני נוער בחברה הישראלית להיות מדריכים חברותיים, מקצועיים, ערכיים ויצירתיים בצורה הטובה ביותר.
    הסמינר עובר בהדרכתם של מדריכים בעלי ניסיון רב בהדרכה, וכולל 11 ימים של סדנאות, הרצאות, טיולים, הכשרות, מטלות, התנסויות בעמידה מול קבוצה והרבה חברים וכיף!

    סמינר ההדרכה של הנוער העובד והלומד הוא ברמה הגבוהה ביותר בארץ. הסמינר יפתח את תחושות העצמאות והמסוגלות של ילדכם, ויקנה להם כישורים חברתיים לחיים. מכאן יוצאים מנהיגים!
    בסוף הסמינר המשתתפים מקבלים תעודת מדריך המוכרת ע"י משרד החינוך.

    ההדרכה תורמת המון לחניכים בשכבה הצעירה שיש מי שאוהב אותם, שיש להם אל מי להסתכל, שיש להם דוגמא טובה לחיים למישהו שאכפת לו ממשהו שיש להם מפגש אמיתי עם ילדים בגילם ובוגרים יותר.
    ההדרכה תורמת המון גם למדריך עצמו – הוא לומד מהי אחריות, מתנסה בלהיות מנהיג, הוא מתנסה בעבודת צוות עם עוד אנשים, הוא מקבל לידיים את היכולת להשפיע, הוא מתבגר ומתפתח, הוא מתעל את האנרגיות שלו לכיוונים חיוביים ובונים. זו חוויה מאתגרת אך גם מהנה מאוד. סמינר מד"צים מהווה את נקודת הפתיחה!
    גם אם ילדכם מתלבט האם להדריך בשנה הבאה, או אפילו עד עכשיו לא חשב מעולם על האפשרות להדריך קבוצת חניכים הצעירים ממנו- אנו מזמינים אותו להירשם ולחוות סמינר משמעותי ומהנה שלא ישכח לעולם.
    "לפני שבאנו אמרו לנו שאנחנו הולכים לעבור את החוויה המשמעותית ביותר בחיינו, לא הבנו איך 11 ימים יכולים לשנות כ"כ הרבה. בסופו של דבר הבנו שסמינר מד"צים זו באמת חוויה של פעם בחיים" (בוגרת סמינר מד"צים 2011)

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!