שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    הפשיזם לא יעבור!

    כל אחד הוא אור קטן

    חוגגים את יום המורה

    2 בדצמבר 2015

    תנועת הנוער העובד והלומד מתגדת לקיומו של אירוע בהיכל התרבות בהובלת יצחק הרב גינזבורג, מחבר הספר "ברוך הגבר" ותומך בספר ההסתה "תורת המלך"

    היום (2/12/15) בשעה 19:00 בערב יתקיים אירוע בהיכל התרבות בתל אביב בהובלתו של הרב יצחק גינזבורג. קיום האירוע בהיכל של תרבות, במרכזה של העיר העברית הראשונה, הוא בושה וסימן לחולשה לדמוקרטיה הישראלית.
    הרב גינזבורג הוא מחבר הספר "ברוך הגבר" ותומך באופן גלוי בטרור היהודי! בחיבורו על הטרוריסט היהודי שרצח 29 ערבים בטבח במערכת המכפלה, ברוך גולדשטיין, מהלל יצחק גינזבורג את מעשיו ומסביר כי גולדשטיין מהווה דוגמא ומופת לגבורה יהודית עכשווית ומכנה אותו "גיבור ישראל".
    הרב גינזבורג מתנגד לציונות ולדמוקרטיה הישראלית! בספרו "צו השעה – טיפול שורש" כתב: הייתה ציונות והיא מיצתה את עצמה- גם הציונות החילונית וגם הציונות הדתית- כעת היא רק גוועת. היה לה תפקיד בהיסטוריה של עם ישראל והיא מיצתה את עצמה לחלוטין.."
    הרב גינזבורג נתן אישור לתוכן ספר ההסתה "תורת המלך"! ספר חשוך המעודד רצח גוים, כולל תינוקות וחפים מפשע, שמחבריו נחקרו על הסתה, ועותקיו הוחרמו.
    חופש הביטוי הוא זכות מקודשת ויסודית בחברה דמוקרטית אבל אסור לתת חופש ביטוי לגילויי הסתה וגזענות! מותר ורצוי להשמיע דעות שונות בכל נושא, כל עוד אנחנו שומרים על גבולות הדמוקרטיה.
    אסור לאפשר במה ציבורית לאדם שמעודד רצח של ילדים חפים משפע! אסור לאפשר במה לאדם שתומך בטרור יהודי! אסור לאפשר במה לאדם שחותר כנגד קיומה של מדינת ישראל!
    היום, חניכי הנוער העובד והלומד ודרור ישראל יגיעו למחות כנגד קיום האירוע. עלינו כחברה דמוקרטית להוקיע ולבודד גורמים קיצוניים ואלימים. אנחנו הרוב והם המיעוט.

     

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!