שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    זכינו בפרס דרור לשינוי חברתי

    טופס הרשמה ליום מתעניינים לשנת שירות - גרעיני מצטרפים

    הכשרות חורף

    16 בנובמבר 2013

    תנועת הנוער העובד והלומד ביחד עם פרוייקט "תג מאיר" זכו במשותף בפרס דרור לשינוי חברתי. והכל בעצם בזכותכם - תודה לכל המדריכים והחניכים!

    פרס דרור נוסד על-ידי משפחה וחברים להנצחת שמו של דרור שטרנשוס. הפרס מוענק לאדם או לארגון שקידמו נושא חברתי בשיח הציבורי והתקשורתי, בין אם בדרך של קמפיין תקשורת או מדיה חדשה ובין אם באמצעות פעולה ישירה ואקטיביזם. אנחנו מזמינים אנשים וארגונים להגיש מועמדות לפרס דרור 2013.

    הקריטריונים לקבלת הפרס הם מאבק או קמפיין שהשפיע על סדר היום הציבורי, יצירתיות, מקוריות, חדשנות, מחויבות לזכויות אדם, לשוויון ולצדק חברתי.

    הגשנו את התנועה כמועמדת על מהלך ההתאגדויות של אלפי בני הנוער בישראל בשנה האחרונה כמהלך המבסס את הדמוקרטיה הישראלית, שוויון וזכויות עובדים – בדגש על נוער עובד.

    מדבריו של איתמר מ-"הרשת – הסתדרות הצעירים בישראל" בטקס:

    "שינוי ממשי מתחיל במודעות ובחינוך: בידיעה, הסבר והפצה של זכויותיך כנער עובד, עובר בפניה לקבלת ליווי וסיוע כדי לקבל את שמגיע לך, ממשיך בהתארגנות בני נוער במקומות עבודתם, בחתירה להסכמים קיבוציים שלצד שיפור תנאי העבודה, העלאת שכר וקידום זכויות סוציאליות. כל אלה מהווים כלי חינוכי: קרנות לימודים משותפות להסתדרות ולמעסיקים, סבסוד משלחות של בני נוער לפולין, יצירת הנהגה של בני נוער וצעירים במקום העבודה, עידוד בני נוער לפעול בסביבת מגוריהם ועבודתם לחברה צודקת והוגנת כלפיהם וכלפי עובדים אחרים, הגברת האוטונומיה של בני הנוער ויצירת קוד תרבותי דמוקרטי עשיר יותר."

    היום כולם כבר מבינים כמה זה חשוב להתאגד ולבחור לשמור על הזכויות שלנו ביחד.

    הרבה תודה למשפחת דרור ולכל האנשים הטובים שמקדמים את החברה ומעודדים ארגונים לקדם יוזמות חברתיות.

    ברכות לחולקים איתנו את הפרס – אנשי "תג מאיר" המקדמים פעילות יהודית עמוקה הנאבקת בזרמים  הגזענים בחברה שלנו. המשיכו בדרככם החשובה.

    ואחרוני חביבים, תודה לכל המתאגדים והחניכים – אתם העתיד של החברה הישראלית – אתם התנועה – אתם עושים את השינוי הכ"כ חשוב לצדק חברתי וחברה טובה לכולנו!

    עלה והגשם!

    תודה לאודי קרו על התמונות המרגשות. המשך כך.

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!