שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    חנוכת קן אשדודרום – חניכת המבנה החדש של הנוער העובד והלומד במקיף ח'!

    מועדי אסיפות המסע לפולין

    הציטוט השבועי

    4 בדצמבר 2011

    "סוף סוף יש לנו בית! בית לחלומות, בית לחברות, בית ליצירה, בית למהפכות..." "בית בו לכולם יש מקום, ואף אחד לא שונה כי פה כולם שווים"

    כך אמרו חניכי הקן בערב חנוכת הקן אשר נערך ביום שלישי השבוע, ה29.11, במקיף ח' ברובע יג', שם ממוקם המבנה החדש. האירוע היה במעמד ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, נכחו באירוע מר יגאל גמליאל מנכ"ל החברה העירונית לתרבות הפנאי, מר אורן טוויל סמנ"כל החברה, הגב' מזל שאלתיאל ראש תחום ילדים ונוער, מנהל בית הספר מקיף ח' מר איציק תורג'מן ועוד שותפים ותומכים רבים.
    באירוע הופיעו חניכי הקן בכל הגילאים מהריקוד והשירה של כיתות ד'-ו' ועד מופע של חניכי קבוצת זבנג,הבוגרים ביותר בקן (שכבה יב) שהופיעו עם שיר מקורי שכתבו על חוויית החניכות שלהם בקן.
    ילדים ובני נוער רבים מהרובע באו לחגוג את פתיחת הבית החדש של כל ילדי הרובע ונהנו מטורניר כדורגל, מתנפח, כיבוד, תערוכה יפה ומופעים.

    הציפייה לרגע הזה היתה ממשוכת – כבר שנתיים עברו מאז נשרפו הקראוונים של קן אשדודרום. המקום היווה בית שני לחניכי הקן, מקום בו הם בילו את רוב שעות היום, העבירו פעיליות לחניכים בצעירה ועברו פעילות בתור חניכים בבוגרת. למרות הקושי וחוסר התנאים לאחר השריפה המשיכו חניכי הקן בפעילות ובמקביל נלחמו על כך שיהיה להם מבנה חדש!
    וסוף סוף אחרי בנייה של שנה, ודחייה של פתיחת הקן מספר פעמים, נפתח הבית החדש לחניכי הקן בו הם יוכלו לעבור פעילות בתור חברי בוגרת או צעירה,להעביר את הפעילות בתור מדריכים ולהמשיך ולפתח ערכים וחלומות וליצור מקום טוב יותר לילדים בכל הגילאים.
    סיסמת תנועתנו היא "ביתנו פתוח לכל נערה ונער" ועכשיו באמת נוכל להגשים סיסמא זו וליצור בית חם ואוהב לכל ילדי העיר!
    בקן מתקיימת פעילות לכיתות ד'-יב' כל יום שלישי, שישי ושבת הכוללת פעילות ערכית, חברתית, חוגים שונים, קורס לקראת הדרכה ובעיקר המון המון כיף ועשייה משמעותית!

    כולם מוזמנים לביתנו החדש להצטרף למשפחה הגדולה ביותר בעיר – משפחת קן אשדודרום!

    בת אל קלינגמן, י"ב – שכבת הגרעין
     

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!