שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    טיול החורף של קן רמתיים

    מחוז צפון לקראת הועידה העשירית

    טיול חורף קן קריית אונו

    4 בפברואר 2015

    בשבת האחרונה יצאו כ850 חניכי קן רמתיים, לטיול חורף המסורתי בפארק קנדה. היה גם צ'ופר מיוחד - סווטשרש קבוצתי בצבעים והדפס שכל קבוצה בחרה לעצמה.

     רבים נוטים לחשוב שבעידן הסמארטפון והרשתות החברתיות, לבני הנוער והילדים אין יותר רצון לצאת לטבע ולטייל להנאתם, אך הם טועים ובגדול. המציאות בפועל שונה לחלוטין. מדי שנה, יותר ויותר בני נוער יוצאים ביחד לטייל ופשוט צריך לפתוח את העיניים ולראות את מאות הילדים שנמצאים בכל טיול וטיול.

    בקן רמתיים של הנוער העובד והלומד בהוד השרון ציינו ביום שבת האחרון (31/1) את ט"ו בשבט בטיול החורף המסורתי בהשתתפות של 850 מחניכי הקן. חניכי התנועה ניצלו את הסביבה הירוקה והפריחה היפה שקיימת בתקופה הזו ויצאו לטייל בפארק קנדה. מדובר בטיול עצמאי אשר מאורגן ע"י חניכי הקן שהכינו במיוחד לכל קבוצה בגד ייחודי – סווטשרט קבוצתי – שאותו הדפסו וצבעיו בחרו חברי הקבוצה.

    איתמר מלכה, קבוצת פזצטא, שכבה ד':

    "היה מאד כיף עם כל החטיפים, המשחקים והחברים. היה כיף לטייל בטבע, היה כיף בבישולי שדה, הכנו בננה ספליט עם שוקולד בפנים ופיתות עם זעתר. היינו כמעט כל הכיתה – 22 ילדים מכיתה ד2 בממלכתי המדריכות שלנו הם שירה ועמית ואני חושב שהן טובות"

    מתן אפרתי, רכז שכבה ד' וזואי וגנר, רכזת שכבה ז' מספרים:

    "את הטיול התחלנו באגם פארק קנדה וממנו יצאנו למסלול אשר היה מלא בפעיליות, הדרכות והמון צ'ופרים! המדריכים ממש השקיעו ונהנו עם החניכים וזה היה כיף לראות. לאחר המסלול היפה והמעניין הגיעו חניכי הקן למתחם בישולי השדה, שם הכינו החניכים מאכלים מיוחדים וטעימים. משם המשיך יחד כול הקן למורליאדה עצומה ורועשת במיוחד,היה ענק! לבסוף חזרו החניכים הביתה בריאים ומאושרים עם הרבה חוויות וכיף בלבם.. זה גרם לנו להיות גאים שאנחנו חברים בקן רמתיים – המקום הכי טוב לגדול בו. נתראה בטיול פסח!"

    לאלבום התמונות המלא מהטיול 

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!