שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    מכתב גלוי לשר ליברמן

    גרעין " אדן" - גרעין שנת השרות המשותפת של הנוער העובד והלומד ואיגי - ארגון הנוער הגאה

    הכינוס הרביעי של המועצה הזמנית

    18 באוגוסט 2011

    מכתב גלוי של רכז התנועה, רועי יסוד, לשר ליברמן בנוגע להתבטאותו על המפגינים במחאת המאהלים.

    מכתב גלוי לשר ליברמן
    אמש בחדשות ערוץ 2 צוטטת כמי שאמר: "…ספרנו את המפגינים, היו 11 מפגינים, אף אחד מהם לא תושב שדרות… כולם רכזים בשכר בנוער העובד והלומד… כולם עזבו כשהתקשורת עזבה". בנוסף קראת למדריכים שלנו "צעקנים בתשלום" (רשת ב').
    הצטערתי לשמוע את דבריך, משר בכיר וחשוב מצופה לבדוק את העובדות לפני שהוא נותן להן פומבי. אדגיש- כלל המדריכים מתנועות הנוער העובד והלומד ודרור ישראל שהפגינו אמש בשדרות הינם תושבי העיר. ועוד אדגיש – לא שכרנו ולא נשכור "צעקנים בתשלום".
    אין זה סוד כי רבים מחניכי ומדריכי התנועה שותפים במאבק על יוקר המחייה. אפשר לראות אותנו במאהלים רבים ברחבי הארץ ובנוכחות מוגברת בהפגנות השונות. אנחנו בתחושה כי תכנים וערכים עליהם אנחנו מדברים ואליהם אנחנו מחנכים מזה שנים מצליחים להגיע לנחלת הכלל. זו מחאה עממית, המקיפה ונוגעת לכולם וכל ניסיון לצייר אותה כאחרת לא יצלח.
    המפגינים שמימשו אתמול את זכותם ואולי אף את חובתם הדמוקרטית למחות, חזרו בתום ההפגנה לבתיהם בשדרות, שם הם ימשיכו בפעילות חינוכית וחברתית בקרב הילדים ובני הנוער בישוב ובמקביל להיערך לפתיחת שנת הלימודים.
    אני תקווה כי לאור דברי אלה תמצא לנכון לחזור בך מדבריך ולהתנצל, אוסיף כי אני מבקש להזמין אותך לפגוש את אותם צעירים וצעירות בביתם בשדרות, לשמוע את עמדותיהם ולהכיר את דעותיהם על מצבה של החברה בישראל, על יוקר המחייה, על הניצול, על העוני, על שחיקת מעמד הביינים ועל הפערים ההולכים וגדלים.
    מצפה לתגובתך,

    בכבוד רב ובברכה,

    רועי יסוד –

    רכז הנוער העובד והלומד

     

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!