שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    מכתב לחניכים המקימים קן חדש

    רוסים ערבים אתיופים מזרחים... זה לא התחלה של בדיחה. זה סניף כרמיאל.

    דבר החניכות

    21 במאי 2015

    רכז קן יקנעם עילית החדש במכתב אל חניכיו אשר בחרו לצאת ל"קורס לקראת הדרכה", להדריך ולחנך בשנה הבאה המוני חניכים בעיר. יקנעם ללא ספק תראה אחרת בשנה הבאה. בעצם כבר עכשיו.

    הנוער העובד והלומד הינה תנועת נוער, היא הוקמה ע"י בני נוער לפני 90 שנה, והיא הובלה, הכשירה, פיתחה והדריכה בני נוער במהלך הדורות.

    זה לא מובן מאליו שנוער מוביל את הקן ביישוב, ואת התנועה כולה – זה דורש אמון, זה דורש בחירה, זה דורש לרצות שהקן יהיה באמת המקום בו ייצמח השינוי הרצוי לנו בקהילה המקומית ובחברה הישראלית כולה.

    זהר פרטר בפוסט מרגש אל חניכיו מבטא את הערכתו אל חניכיו, אך יותר מכך – את אמונתו כי הם מובילי פתיחת הקן החדש ביקנעם עילית – הוא כרכז בוגר בתנועה יכול להכין את השטח – אבל "דור המייסדים" אלה חניכי שכבה ט' – אשר בחרו להכשיר את עצמם אל פעולת ההדרכה – ע"מ ששנה שעברה – יובילו עשרות ומאות חניכים בקן יקנעם עילית בפעולות וטיולים – ובכך יחזקו את החברה הטובה ביקנעם.

     

    תנועת הנוער ממשיכה ותמשיך להקים קנים חדשים ברחבי הארץ ולצרפם אל מחוזות התנועה. זוהי חובתנו כתנועה כללית, תנועה שחרטה על פתחי שעריה את הסיסמה "ביתנו פתוח לכל נערה ונער" – סיסמה אשר מתבטאת יום יום בפעולות ההדרכה של המדריכים הצעירים, בפעולה החינוכית של מלווי ההדרכה והקמונרים, ובפתיחת מוקדי פעילות נוספים אשר יפתחו, יעשירו ויחנכו את בני הנוער בישראל בתנועה הגדולה והמגוונת בישראל.

    עלה והגשם חניכי דור המייסדים של קן יקנעם עילית, ברכות לרכז הקן זהר.

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!