שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    סיסמת התנועה ב"עוטף ישראל"

    דוח האיגוד המקצועי לשנת 2018

    גילוי דעת | הבחירות הכלליות לכנסת ה-21 | תשע"ט

    22 באפריל 2019 / מאת ערן וינטר

    מסע עוטף ישראל של שכבת המגינים - שכבת ח' בנוער העובד והלומד הגיע לסיום בטקס עוצמתי בסימן סיסמת התנועה "אנו, לעבודה להגנה ולשלום - עלה והגשם".

    את ברכת "העבודה" קיבלנו מפיו של עופר ליברמן, חקלאי בקיבוץ ניר עם, דובר הקיבוץ. הענקנו לעופר את "אות החקלאות", כהוקרה על פעילותו הענפה בתחום החקלאות בנגב המערבי בשנה מאתגרת לחקלאות באיזור זה, בה נאלצים עופר וחבריו החקלאים להתמודד עם טרור מתמשך של הפגזת יישובי העוטף ושריפת שדותיהם. עופר בירך אותנו על קיום המסע ועל פעולתנו החינוכית וההתיישבותית באיזור העוטף.

    את ברכת "ההגנה" קיבלנו מפיהם של מתן לוי ואיתי שגב, חברי תנועה משכבת ת"ג, המשרתים כלוחמים בגבול עזה בגדוד 50 בנח"ל. הענקנו להם את סיכת "עוטף ישראל" כהוקרה על פעילותם כלוחמים וכחברי תנועה.

    את ברכת "השלום" קיבלנו מפיהן של מדריכות שכבת ח', חברות שכבת הגרעין, שכבת י"ב, שאיחלו לנו להתמיד להאמין בשלום ולחזק בקנים את כוח העמידה של החברה הישראלית אל מול מציאות של טרור מתמשך.

    את ברכת "עלה והגשם" קיבלנו מפי הצוות המרכז של המסע, שחיזקו את בחירתם של המד"ציות והמש"ציות לשאת על כתפיהן את תנועתינו, את חניכיה ואת אתגריה.

    המסע, שנברא לאחר הקיץ של מבצע "צוק איתן", כבר הפך למסורת וחוגג 5 שנים.

    נאחל שיביא איתו בשנה הבאה את השלום.
    לעבודה, להגנה ולשלום – עלו והגשימו!

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!