שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    עזרו לנו להביא לעצרת את בני הנוער שנולדו לאחר רצח רבין

    באין דיאלוג

    טקס להנצחת פועלם של אסירי ציון

    30 באוקטובר 2014

    היום בישראל ישנם 2.6 מיליון ילדים שנולדו אחרי הרצח,אין להם זיכרונות אישיים מהאירוע ומהתקופה שקדמה לרצח. כל נער בישראל צריך להגיע לכיכר ולהבין שהדמוקרטיה שלנו שבירה ביותר

    איפה את היית כשראש הממשלה נרצח?

    אנחנו זוכרים עד היום את הימים שאחרי הרצח. את הנרות, את הבכי של נועה בהלוויה, את הבושה, את השאלה "איפה היית כשרבין…?" ואת הכעס. האמנו שהחברה הישראלית תזכור תמיד שהאלימות מחריבה את הדמוקרטיה. אבל כל זה היה לפני 19 שנים וכל כך קשה לזכור.

    היום בישראל ישנם 2.6 מיליון ילדים שנולדו אחרי הרצח. הנוער של היום לא מכיר את תחושות הפחד ואין לו זיכרונות אישיים מהאירוע.

     

    כל נער בישראל אם הוא ימני, שמאלני, דתי, חילוני, עולה או ותיק, יהודי, נוצרי, מוסלמי או דרוזי צריך לבוא לכיכר. להכיר את הרצח ולהבין שהדמוקרטיה שלנו שבירה ביותר.

     

    עזרו לנו להביא את בני הנוער שלא נולדו כשראש הממשלה נרצח לעצרת בה נזכור את הרצח ונגן על הדמוקרטיה. אנחנו רוצים להצליח להעמיד מערך הסעות ל5000 בני נוער – נצליח לעשות זאת רק בתמיכתכם.

    מביאים את הנוער לכיכר

    ———————————————————————-

    אנו, קואליציית "זוכרים את הרצח. נאבקים על הדמוקרטיה" המונה אישים ותנועות מכל הקשת החברתית והפוליטית, שמנו לעצמנו למטרה להזכיר את הרצח ולהפוך את העצרת המרכזית ב8/11/14 לאירוע אישי ומשמעותי עבור כל אזרחי ישראל – ללא הבדל גזע, דת ומין.

     

    אז כל מה שאנחנו צריכים זה את עזרתכם..

    תיכנסו ללינק הבא ותתמכו בנו בהבאת המוני בני הנוער לעצרת :

    http://m.headstart.co.il/#/main?id=11945

     

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!