שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    פוגשים את האחר בבתי הספר המקצועיים

    ארכיון זורעים עתיד

    סמינר אדם ועבודה בקמ"ג

    2 בפברואר 2014

    סיכום פעילות בתי הספר המקצועיים בחודש ינואר - כל מה שקרה ועוד...

     

     

    שמחים לעדכן אתכם גם החודש בפעילות הנוער העובד והלומד בבתי הספר המקצועיים ברחבי הארץ. מוזמנים לכתוב לנו מה אתם חושבים ולהגיב בדף הפייסבוק החדש שלנו. בפייסבוק תוכלו למצוא תמונות ואירועים נוספים שלא מופיעים בניוזלטר כמו סמינר אדם ועבודה של בית ספר עתיד קמ"ג.

    "הפרלמנט" – גוף חניכים נבחר מרחבי הארץ קיים החודש בחירות לתפקידים המובילים. מוזמנים להכנס ולראות את החבורה המובילה.

     

    יום קבוצות הנהגה הוא מפגש איזורי של קבוצות ההנהגה מבתי הספר המקצועיים. זו הזדמנות לחניכים לפגוש חברים מבתי ספר אחרים, לקחת אחריות על תנועת הנוער של הנערים העובדים – הנוער העובד והלומד וללמוד אחד מהשני.

    בשלושת ימי קבוצות הנהגה שנערכו בכל הארץ נפגשו החניכים עם שאלות בנושא האחר וגזענות, שוחחו עם נציגים ממרכז חוש"ן של הקהילה הלהטב"ית ועם פורום משפחות שכולות. בתמונה אפשר לראות את רועי עם קבוצות ההנהגה של אורט התעשייה האוירית ביום קבוצות הנהגה של איזור המרכז.

     

      לתמונות נוספות לחץ כאן

     

    מבצע חום אנושי הגיע לסיומו. ב85 נקודות האיסוף של מבצע חום אנושי נאספו כ- 1200 ארגזים ובהם 20000 פרטי לבוש !

    בתמונה תוכלו לראות את בית ספר עמל שמשון עם המדריך עידו, שלקחו חלק פעיל באיסוף בגדים חמים והשתתפו בכתבה בידיעות אחרונות.

     

      לאתר חום אנושי

     

    וזו מיכל, פעילה בבית הספר עמל רמת דוד מקבוצת ההנהגה של שכבת י"א. כאן אתם רואים אותה בפעולה עם חניכי שכבת ט' בפעילות ט"ו בשבט שתכננו חברי קבוצת ההנהגה ומכינת יפתח.

    זו לא הפעילות היחידה לט"ו בשבט שעשינו בבתי הספר – בכותרת הניולזטר תזהו את יריב ואפיק שמדריכים בבית ספר עמל בן עמי עם הנטיעות החדשות בבית הספר ותלמידי שכבת י"ב. ובעמל עפולה, הפעילים של קבוצת ההנהגה אירגנו הפסקה פעילה והזמינו את כולם לפתיחת סניף אחר הצהריים של עפולה.

     

      לכתבה באתר הנוע"ל
     

    בחודש פברואר אנחנו מקיימים מסורת לחניכי שכבות ט'-י': פסטיבל "מגבירים את האור". הפסטיבל הוא אבן דרך בתהליך של חניכי שכבות ט' וי' בתנועה שיהפכו מחניכים לפעילים שלוקחים אחריות על סביבתם ופועלים לקידום חברה טובה יותר. השם "מגבירים את האור" לקוח מציטוט של א.ד. גורדון שאמר: "לא יהיה ניצחון של האור על החושך כל עוד לא נעמוד על האמת הפשוטה, שבמקום להילחם בחושך, עלינו להגביר את האור." , נשמח לראות את חניכי בית הספר לוקחים חלק בתהליך.

     

    טלמסר קרן ההבראה:

    073-2214061

     

    פייסבוק לייק
    סגור

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!