שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    צמצום פערים = הרחבת התקציב!

    הממשלה שמה פס על האזרחים? שמים עליה 2 בחזרה!

    כינוס אסיפה- המועצה הזמנית של הנוער העובד והלומד – אסיפה חמישית

    2 בספטמבר 2011

    סיסמאת הפגנת המיליון שתשנה את המציאות!

    הפגנת המיליון תהיה בהחלט אירוע היסטורי במדינת ישראל ובחברה הישראלית. ככל הנראה יגיעו מאות אלפי אנשים לכל ההפגנות ברחבי הארץ וידרשו צדק חברתי.
    לאחר חודש וחצי של מאבק הגיע הזמן להבהיר מהו הצדק החברתי שאותו אנו דורשים?! צדק חברתי פירושו לשנות את השיטה הכלכלית הנוראית שהביאה את החברה הישראלית לחברה בה מעטים הם עשירים מאד והרוב הולך ונהיה עני. המציאות החברתית כלכלית כפי שהובהר מעל כל במה אפשרית היא תוצאה של מדיניות מכוונת ולא קרתה סתם במקרה. בכדי לשנות את אותה המדיניות ולתבוע צדק חברתי אמיתי יש להגיד מפורשות שאנחנו דורשים את צמצום הפערים, את הורדת אי השוויון. את שינוי השיטה.
    בכדי לאפשר לכל הציבורים הנאבקים היום להתפרנס ולחיות בכבוד יש להרחיב את התקציב. אם המאבק הזה יסתיים בכך שהמורים יאבקו נגד הרופאים, הכבאים יקבלו את התקציבים של האמהות, המילואימניקים ילחמו ברפתנים, יצא שכרו של המאבק בהפסדו.
    אסור שהמאבק הזה יגמר בשיסוי של קבוצות כאלה או אחרות אחת בשנייה. אסור שהמאבק היפה והמדהים הזה יגמר בכך שיקצצו במשרדי הממשלה: בבריאות, בחינוך, ברווחה או בביטחון בכדי לתת לרופאים, לעובדים הסוציאלים, למורים ולחיילים. חייבים להרחיב את התקציב בכדי שצרכי כלל החברה יסופקו.
    לכן, סיסמאת ההפגנה צריכה להיות מדויקת, ברורה וחד משמעית:
    צמצום פערים = הרחבת התקציב!
    לכן, כל אחד ואחת צריכים להכין שלטים בבית עם הסיסמא הזאת ולבוא איתם להפגנה. ככל שיגיעו יותר אנשים עם הסיסמא הזאת כך יבינו מקבלי ההחלטות שהעם הזה דורש דברים ברורים ובעיקר הוא דורש שינוי משמעותי – צדק חברתי דרך צמצום הפערים והגדלת התקציב. והעם מתכוון לזה.
    נפגש בהפגנת המיליון שתשנה את המציאות !
     

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!