שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    קבוצת אלמוג בונה מרכז סמינרים חדש לתנועה

    חורף חם בבתי הספר המקצועיים

    עובדי בורגראנץ במועדון הדורבן - נוער עובד ולומד

    13 בדצמבר 2014

    הקבוצה המורכבת מעשרה חברי וחברות שנת השירות עוסקת בעמלנות וחינוך לעמלנות במוקדי הפעילות השונים. בימים אלו עובדת הקבוצה על מרכז סמינרים בהרצליה שישמש את חברי התנועה.

    כחלק מהתחדשות אופני ההגשמה בתנועה הוקמה הקבוצה לחינוך עמלני של שכבת החוות והיא דרך הגשמה חדשה לחניכים וחניכות .השנה חברי הקבוצה בחרו בשם "קבוצת אלמוג". קבוצה זו מונה 10 חברים העוסקים בעמלנות ובנוסף לחינוך לעמלנות במוקדי הפעילות השונים.

    הקבוצה עובדת בימים אלו על פרויקט נוסף – הקמת מרכז סמינרים חדש לתנועה. מרכז הסמינרים מוקם במבנה הישן של מחוז תיכון בהרצליה, והוא הולך לשמש קבוצה עד 3 קבוצות בו זמנית. הפרויקט מכיל עבודות בניה שונות החל מטיח וצביעה, ריצוף, קירות גבס ועד הקמת מטבח ומקלחון מאפס.
    במבנה הפעילות יהיו חדר פעילות, מזרונים לשינה, חדר מדריכים עם מיטות, מטבחון שירותים ומקלחת. בנוסף יהיו שני חדרי פעילות נוספים במידה ומגיעות מס' קבוצות במקביל.
    "אנחנו עומדים מול דילמות ממש חשובות ומעניינות תוך כדי יצירת מרכז הסמינרים. ביום קבוצה האחרון כתבנו המון שאלות שאנחנו רוצים לעבור דרכן – איך נעשה אופן ההזמנה והאם יש בו סדר עדיפות, מה מקום הקבוצות שמגיעות לעבור סמינר באחריות על מרכז הסמינרים, איך אנחנו מתחזקים אותו, לאילו גילאים הוא פונה ועוד המון שאלות מעניינות ממש! החלטנו שעד סיום בניית המרכז נכתוב דף הסכמות שישמש לנו בתור המכוון לעיצוב המרכז". אמרה נעם אור, אחת מחניכות הקבוצה.
    "אנחנו חושבים את כל החוויה של מי שמגיע, זה מרגש אותנו ממש לבנות בית חדש לתנועה. בכל שלב של בניה בין אם בהנחת הפרקט ובין אם בהתקנת המקלחון אנחנו חושבים איך זה יהיה לחבר התנועה לבוא לפה ולעבור פעילות, מבחינתנו זאת מתנה שאנחנו נותנים לתנועה ואנחנו יוצרים אותה מא' עד ת' " – הוסיף תומר פברמן.

     

    מזמינים את כולכם לגזירת הסרט בעוד כחודשיים!

     

    תומר פברמן, נעם אור ושחר רצקין

       

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!