שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    שאלות ותשובות על מערכת התשלומים

    93 שנה לתנועה!

    עוד יש מקום לחלומות גדולים

    1 בספטמבר 2017

    כאן תוכלו לקבל מענה ראשוני לכל בעיה או שאלה בנושא אתר התשלומים של הנוער העובד והלומד

    מה זה אתר התשלומים?

    זהו אתר התשלומים (harshama.noal.org.il) של הנוער העובד והלומד, אפשר לשלם כאן להרשמה לטיולים, דמי חבר, לקנות חולצות תנועה ועוד.

    האם האתר מאובטח?

    בטח! כשפיתחנו את האתר הקפדנו על שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כדי לשמור על המידע של החניכים שלנו. כמו כן, כל התקשורת עם האתר שלנו מוצפנת בשיטת ssl והתשלום עצמו מתבצע בדף מאובטח נפרד של חברת "קרדיטגארד" שעומד בתקנים הגבוהים ביותר בישראל בנושא.

    ביצעתי תשלום ואז הועברתי לדף של חברת "קרדיטגארד". האם זה תקין?

    כן, הסליקה המאובטחת באתר מבוצעת ע"י חברת "קרדיטגארד", ועומדת בתקנים המחמירים ביותר. מיד כשתסיים את התשלום בדף המאובטח תוחזר לאתר שלנו.

    מה עם קבלה?

    תשלח אליכם לדואר האלקטרוני. מיד אחרי התשלום תקבלו אימייל עם קישור מאתנו ובקישור תהיה קבלה דיגיטלית תקפה.

    מה עושים אם מאבדים את הקישור לקבלה?

    אין בעיה! תוכלו תמיד לראות העתק של הקבלה ב"היסטוריית התשלומים".

    שכחתי את הסיסמא שלי לכניסה למוקד ההרשמה… מה לעשות?

    לחצו על "שכחתי סיסמא" בדף הבית, הכניסו את כתובת המייל שלכם וקישור לשינוי סיסמא יישלח אליכם מיידית.

    עשיתי טעות – אני צריך עזרה! לאן אני פונה?

    לקבלת סיוע בנושאי הרשמה, ניתן לפנות למוקד התמיכה הטכנית: 03-5125888, בימים א׳-ה׳ בשעות 16:00 עד 22:00 וביום ו' בשעות 8:00 עד 13:00. ניתן גם לפנות לרכז/ת הקן – ניתן למצוא את מספר הטלפון בעמוד "קנים וסניפים" בנוסף, ניתן לשלוח הודעה למייל פניות הורים בנושא החזרים ותשלומים.

    התחרטתי, אני רוצה לבטל.

    בהיסטורית התשלומים שלכם, תוכלו למצוא את האירוע עליו את רוצים לבקש החזר ולשלוח לנו טופס עם פרטי הבקשה. כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ על כפתור "החזר"  – ולמלא את "סיבת ההחזר".

    למוקד תמיכה טכנית לבקשת החזר באתר: 03-5125888, בימים א׳-ה׳ בשעות 16:00 עד 22:00 וביום ו' בשעות 8:00 עד 13:00.

    מהי מדיניות ההחזרים שלכם?

    • עד 120 שעות לפני מועד תחילת האירוע – יאושר החזר של 100%.
    • בין 72 ל 120 שעות לפני מועד תחילת האירוע – יאושר החזר בגובה 80%.
    • פחות מ-72 שעות לפני מועד תחילת האירוע – לא יענו אלא במקרים בריאותיים ובצירוף אישור מרופא.
    • למידע נוסף על נוהל ההחזרים לחצו כאן.

    רשמתי יותר מילד אחד לפעילות באותה תקופת זמן, כמה הנחת אחים מגיע לי?

    הנחת אחים בתנועה ניתנת לפי המפתח הנ"ל:

    • עבור האח/ות השני/יה – 10% עבור התשלום הזול מבין שניהם
    • עבור האח/ות השלישי/ת – 20% נוספים עבור התשלום הזול מבין שלושתם
    • עבור האח/ות הרביעי/ת – 30% נוספים עבור התשלום הזול מבין ארבעתם.
    • בכל מקרה, הנחות אחים ינתנו עבור אירועים שעלות כל אחד מהם בנפרד היא מעל 100 ש"ח

    איך אני יכול לקבל מענה אנושי בנושאי הרשמה?

    ניתן לפנות למוקד התמיכה הטכנית: 03-5125888, בימים א׳-ה׳ בשעות 16:00 עד 22:00 וביום ו' בשעות 8:00 עד 13:00.

    כשאני מגיע למסך התשלום מופיעה לי אופציה לתרום לקרן השוויון. מה זה?

    קרן השוויון היא קרן מייסודה של "הסתדרות הנוער העובד והלומד" (ע"ר) שהוקמה בשנת 2016 במטרה להבטיח כי כלל ילדי ישראל יוכלו לקחת חלק בפעילות התנועה. הקרן עוסקת בגיוס משאבים במטרה לסייע לילדים ובני נוער אשר זקוקים לסיוע כלכלי להשתתף בטיולים, במחנות ובמפעלי התנועה השונים. נשמח אם תבחרו לתרום ולהצטרף להגשמת החזון של "ביתנו פתוח לכל נערה ונער". לעוד מידע כנסו לאתר קרן השוויון.

    לפניות בנושא תשלומים והחזרים בלבד ניתן לפנות ל: payments.noal@noal.org.il

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!