שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    תנועת הנוער העובד והלומד מפעילה מזה 8 שנים ברחבי הארץ – "סוכות הצדק החברתי" בחג סוכות.

    כל סוכות הצדק בארץ - הכנסו לפרטים

    הפנינג סוכות לילדי השכונה

    6 באוקטובר 2011

    בחג סוכות מצווה על כל עם ישראל לצאת מתוך המקום הנוח והטוב, לעוזב " כל ענייני הכסף, אשר לכסף לכסף, ואשר לזהב לזהב, סחורות ורוב תבואות, וכל מדי דאקרי נכסים, ויוצאין אל סוכה קטנה זו, אשר אין בה רק ארחת יום ביומו, ועל הרוב מטה ושלחן וכסא ומנורה"

    בַּסֻּכֹּת תֵּשְׁבוּ שִׁבְעַת יָמִים כָּל הָאֶזְרָח בְּיִשְׂרָאֵל יֵשְׁבוּ בַּסֻּכֹּת (ויקרא כג, מב)
     

    מדי שנה חניכי התנועה יוצאים מתוך הסניפים ומקומות הפעילות ובונים סוכה מחוץ למבנה. בסוכה מתקיימת פעילות מגוונת ומזמינה את כל מי שרוצה לקחת חלק מילדים צעירים לבני נוער ולמבוגרים.
    הסוכת הצדק החברתי פועלת ברחבי הארץ בערים שונות:
    טבריה, כרמיאל, בת ים, פתח תקווה,ראשל"צ, לוד, רמלה, אשקלון.
    הפעילות מתקיימת בסוכה בחול המועד סוכות במתכונות פעילות שונה בין סניף לסניף.
    בפעילות יתקיימו ימי יצירה וספורט לילדים, טורנירי כדורגל לבני נוער, בתי קפה משוחחים , ערבי "במה פתוחה" (בני נוער מעלים הופעות).
     

    מתחילת קיומו של המפעל הזה שמנו במרכז את הקשר בין חג סוכות וצדק החברתי שיש התוכן החג, כל שנה פועלת בסוכה תערוכה בנושא צדק חברתי, החניכים לקחים נושא חברתי אשר עלה לסדר היום במהלך השנה האחרונה ומביאים כתבות בנושא, תמונות וסרטונים הקשורים. השנה תתקיים בכל סוכה תערוכה בנושא תקציב המדינה והצורך להגדיל את התקציב כדי שאזרחים במדינה יצליחו לחיות בכבוד בארץ.
    מגוון פעילויות שיתקיימו בסוכה יהיו גם כן בסימן "רוצים צדק! לא רוצים צדקה!"
     

    פעילות פתוחה ללא תשלום לילדי השכונה, לילות לבנים בסוכה לבני הנוער, מעגלי שיחות עם אנשי דת ורוח בנושא צדק חברתי ובמרכז של הפעילות "עיר מתנדבת" אירוע גדול והמוני שהסניף מזמין כל מי שרוצה להתנדב ולתת מעצמו לאחרים. באירוע תהיה מספרה בשקל, בגדים אשר קבלו בתרומה דוכני אוכל וכדומה.

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!