איזה שכבה עדיף להדריך?
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|---|---|---|---|---|---|
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
חיפוש מהיר:
- חוברת מתודות
- חוברת משחקים
- תוכנית הדרכה בנושא חג ומועד
- תוכנית הדרכה לשכבה הצעירה בנושא צופיות
- תוכנית הדרכה לשכבה הצעירה בנושא אתה פלא
- תוכניות הדרכה לשכבה הצעירה בנושא דמוקרטיה
- מבצע "עמוד ענן" - פעולה לשכבה הבוגרת
- חוברת פתיחת שנה לשכבה המתבגרת
- חוברת פתיחת שנה לשכבה הצעירה
- "יחד כל הדרך..."
- עוני איננו צודק!
- ממחזרים ונהנים
- אומץ ומנהיגות
- אחריות ושיתוף פעולה
- שוויון זכויות
- קיבוץ גלויות
- צעד ראשון- פעולת הכרות לקבוצה קיימת
- סמלי התנועה
- יחסים בין אישיים-פעולת התכונות והבמבה
- הכרות עם התנועה
- אני עצמאי?
- דירה להשכיר- קבלת השונה
- על אחריות והנהגה בקבוצה
- עדיפה דרך שלום על דרך מלחמה
- סוף מעשה במחשבה תחילה
- מהי דמוקרטיה
- כל אחד והמשפחה שלו
- צרכנות מול יצירה עצמית
- יום הילד הבינלאומי
- חברות או אלימות
- התנועה שלי
- המגרש! על שיתוף פעולה ואחריות
- החלטות דמוקרטיות בקבוצה
- ביתנו פתוח לכול נערה ונער
- ביתנו פתוח לכול נערה ונער
- אתה פלא
- "איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא?"
- אין אלימות טובה


מבצע "עמוד ענן" - פעולה לשכבה הבוגרת
מתוך הלחימה ומצב החירום בעורף בו מאות אלפי אזרחים נמצאים תחת אש - נעצור לשיחה בין חברי השכבה הבוגרת - ובמחשבה על פעולתנו כתנועה ציונית...

"יחד כל הדרך..."
בפעולה זו ננסה לנתח עם חניכינו את השפעות התחרותיות עלינו ועל החברה ולהציב את העזרה לאחר ושיתוף הפעולה כקודים על פיהם אנו בוחרים לפעול בקבוצתנו התנועתית....