שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    תמיד בתנועה – ניוזלטר ינואר 2013

    מענה ל33010

    האם מותר להעסיק נוער בבחירות

    5 בפברואר 2013

    עיתון הדואר האלקטרוני התנועתי (ניוזלטר) - "תמיד בתנועה". לכל מי שמעוניין להתעדכן ולהכיר את הפעילות. נשלח מידי חודש - הפעם: פעילות חודש ינואר 2013

    הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות


    ניוזלטר ינואר 2013 – תמיד בתנועה

    לגלות את התנועה, משוב לניוזלטר, טיולי חורף שלנו, הסבר על התנועה, סמינר משלחת אמצע – ציונות ויהדות, סמינרי החתימה לשנת שירות, קן קריית חיים – NOT FOR SALE, כתבו עלינו בהארץ, סמינרי הכשרה למדריכים, לקראת הפורימונים, תרומה עממית, שוסים בכחול-אדום.


    לגלות את התנועה
    שלום לכולם. ברוכים הבאים למצטרפים החדשים מאתר התשלומים ומההמלצות שלכם. מוזמנים להמשיך
    ולהזמין את החברים והמשפחה להצטרף אלינו לניוזלטר ולקבל מידי חודש עדכון חודשי של אירוע השיא התנועתיים.
    העדכונים שאתם מקבלים הינם עדכונים על פעילותינו בקרב תנועת הנוער בנוער העובד הלומד בערים, מועצות מקומיות, קיבוצים, ישובים קהילתיים ומועצות אזוריות ברחבי הארץ. בתנועת הנוער העובד והלומד ישנם מעגלים נוספים אשר פועלים במקביל – ודרכם אנו הופכים להיות תנועה רחבה וצבעונית המכילה את החברה הישראלית כולה:
    האיגוד המקצועי לנוער – המחדשים: פעילות לנוער עובד. בשכונות, בסניפי התנועה ובבתי הספר המקצועיים.
    בני המושבים – פעילות במושבים ובמועצות איזוריות
    הקן הערבי – פעילות לאוכלוסייה הערבית במדינת ישראל, מוסלמית ונוצרית, בערים וכפרים ערביים ובערים המעורבות.
    הקן הדרוזי – פעילות בכפרי הדרוזים בכרמל, בגליל וברמת הגולן.
    קיום משותף – פעילות בקרב אוכלוסיה ערבית והבדואית ע"י מדריכים יהודים ושותפים מהקהילה.
    תודות למעגלים הרבים, ולמדריכים המסורים המחנכים כל נפש ונפש של כל חניך וחניכה אנחנו יכולים להיות בטוחים ש"ביתנו פתוח לכל נערה ונער"!


    משוב לניוזלטר
    הורים ושותפים רבים שלחו לנו מיילים נלהבים בחזרה על עדכוני הניוזלטר החודשי.. משמח מאד – זה הפידבק הכי טוב שניתן לקבל ואנחנו שמחים שהשירות נותן מענה איכותי.. שלחו דרך טופס המשוב לכתוב לנו – ואנחנו נמשיך להשתפר.


    טיולי חורף לחניכה השכבה צעירה (ד'-ח')
    תנועת הנוער יצאה לטייל. רבים מהטיולים כבר מאחורינו, וישנם עוד מספר טיולים בשבועיים הקרובים שיסגרו את עונת טיולי החורף. את ארץ ישראל מכירים דרך הרגליים והעיניים! ואנחנו יצאנו גם בחורף – סיסמתנו לטיולי החורף השנה – "מטיילים דווקא בחורף".


    סמינר משלחת אמצע לקומונרים – ציונות ויהדות
    הסמינר הינו חלק מההכשרה של ציבור הקומונרים שלנו, מתנדבי שנת השירות התנועתיים. בהמשך לסמינר חוות ההכשרה וסמינר משלחת שהתקיימו באוגוסט, סמינר משלחת אמצע התעסק בתוכן הציונות והבחירה שלנו לפעול בתוך העם היהודי ובתוך החברה הישראלית. לבחור להיות ציונים ומנהיגים ולחבר לכך את הפעולה החינוכית היומיומית. החבר'ה יצאו עם כוחות מחודשים והרבה משמעות ומוטיבציה לפעילות ולחינוך בקנים.


    מועדון הצ'יטה – אשדוד
    מרגש לעדכן בפעילות האיכותית של חניכי התנועה באשדוד (מועדון הצ'יטה) שכחלק מפרויקט "מתחברים לקהילה" הולידו את הפרויקט המהמם הבא – בנוסף לכתבה מוזמנים לכתבה באתר של עיריית אשדוד


    סמינר חתימה לשנת חוות הכשרה
    החודש הצטרפו מאות יב'ניקים למשפחה גדולה ומיוחדת – משפחת החותמים לנח"ל. מסלול הנח"ל הינו מסלול ייחודי לתנועות נוער – שבתוכו חניכי התנועה יוצאים לשנת שירות  בחוות הכשרה (ריכוז קני התנועה וחיי גרעין), ומאוחר יותר, אם יירצו, להתגייס ביחד למסלול מותאם לבני גרעינים בצה"ל.



    קן קריית חיים – NOT FOR SALE
    קן קריית חיים הינו אחד מקני הדגל של התנועה. חנה סנש הדריכה בו, המשנה לרה"מ, רא"ל (במיל') משה "בוגי" יעלון, הוא אחד מעשרות אלפי בוגריו שפזורים בכל רחבי הארץ…
    לאחרונה נדרשה התנועה לפנות את הקן בהתרעה של 3 חודשים. חניכי הקן יצאו למאבק תוך רתימה של הקהילה בקריית חיים ושל בוגרי הקן הצליחו לבטל את הדרישה. עכשיו אנחנו נערכים לקניית הנכס על ידי התנועה, ובכך להבטיח את קיומו של הקן לדורות הבאים.
    מוזמנים לצפות בתמונות מאירוע אליו הגיעו חניכים, בוגרי והורי קן קרית חיים (חלק מההורים אף לבשו את חולצת התנועה כאות הזדהות), להצטרף לעצומה ולחזק את ידי החניכים, ולהיכנס ולעקוב אחרי דף המחאה בפייסבוק.
    נמשיך להיאבק על קן קריית חיים למען המשך חינוך ילדי ונערי הקריה – וכך בכל מקום! כי חינוך לא מוכרים!


    סמינרי הכשרה למדריכים:
    החודש התקיימו במחוזות "השתלמויות הכשרה למדריכים". אנחנו מאמינים בהכשרה ולימוד שוטף של יסודות ההדרכה והחינוך – ולכן מקיימים מספר השתלמויות הדרכה במהלך השנה למדריכים בנוסף לליווי השבועי השוטף שנעשה בקן ע"י רכז הקן, הקומונרים והמש"צים (יב'ניקים – מלווה שכבה צעירה).
    המיוחד שבהשתלמות הנוכחית היא שהמדריכים קיבלו את "תיק המדצים" שהוא סימן כבוד בתנועה ומחוצה לה! תתחדשו חבר'ה ותמשיכו במשימה הכי חשובה שיש – ההדרכה של דור העתיד!


    לקראת הפורימונים
    אנחנו עם הפנים לפורימון – אירוע קהילתי בארגון חברי השכבה הבוגרת בקן, וזו הזדמנות עבורכם לראות מה הילדים שלכם הולכים לבנות –אם הם מדריכים, או מה יחוו,אם הם חניכים – לקראת הפורימון הקהילתי.
    זה בנוסף לתחנות האתגריות ושובבות שהן מסורת של תנועת הנוער.
    אנו כתנועה דואגים להכשיר את ההרכזים והמדריכים בנושא הבטיחות והבניה של המתקנים האטרקטיבים שהולכים להיות.


    פינת התרומה העממית
    קרן הנצח
    – אנחנו לאחר סיום ההרשמה למסע לפולין וכעת מתפנים לעזרה לחניכים המתקשים כלכלית. קרן הנצח הינה קרן עממית שמתבססת על העקרון של תמיכה מהציבור הרחב בתרומות עממיות המקדמת יציאת חניכי תנועות נוער ציוניות למסעות לפולין.
    הקמת נגרייה בתיכון ברמלה
    – יורם בר קובץ, בוגר תנועה שמחנך בבית ספר ברמלה מבקש עזרה להקים נגריה חינוכית-עמלנית בבית ספרו. כנסו לכתבה שכתב בנושא.
     


    שוסים בכחול-אדום
    והחודש השוסים החודשיים הם מגניבים במיוחד – קבלו את הלק הכתום סטייל מחוז דרום (סמל המחוז הוא כריש כתום) ששלחה חניכה ממחוז דרום, ואת העדכון של קו 114 באגד של חיפה אשר עוצר ליד סניף חיפה של המחדשים.


    שוב תודה על המעקב ולמי ששלח משוב – תודה כפולה!
    שיהיה חודש מוצלח לכולנו, גשמי ברכה וחום בלב

    נתראה בחודש הבא…


    הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות 


     

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!