שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    אברהם (קלוד אבי) אלון אישביה

    חלל מערכות ישראל
    נפל ביום כ"ד בסיון תשל"א (16/06/1971)
    מידע כללי

    נפל ביום כ"ד בסיון תשל"א (16/06/1971)
    בן 28 במותו
    דרגה: סמל
    יחידה: חיל רגלים
    מקום מנוחתו: חיפה (חלקה צבאית)
    הורים: נינה וויקטור
    יישובים: חיפה
    מעגל תנועתי: הנוער העובד

    חיפה
    הנוער העובד
    מידע כללי

    נפל ביום כ"ד בסיון תשל"א (16/06/1971)
    בן 28 במותו
    דרגה: סמל
    יחידה: חיל רגלים
    מקום מנוחתו: חיפה (חלקה צבאית)
    הורים: נינה וויקטור
    יישובים: חיפה

    סיפור חייו

    בן נינה וויקטור. נולד ביום ל' בתשרי תש"ד (29.10.1943) באלכסנדריה של מצרים ולמד שם לימודים יסודיים. בשנת 1957 עלה עם משפחתו לארץ ולמד בבית הספר התיכון המקצועי "בסמ"ת" שליד הטכניון העברי בחיפה. הוא היה חניך בתנועת "הנוער העובד" ואחרי כן נעשה מדריך בתנועה. אברהם היה בן טוב ומסור להוריו, אהב אותם ונהג בהם כבוד.

    הוא גויס לצה"ל בתחילת פברואר 1961 והוצב לחיל החימוש. בימי שירותו הגיע לדרגת רב-טוראי. לאחר שהשתחרר מהשירות הסדיר, בשנת 1963, נכנס לעבוד ב"מספנות ישראל" ויחד עם זאת למד בקורס טכנאי ייצור במכון לפריון העבודה בחיפה. אחרי כן עבר לעבוד ב"אוטוקרס" שם עבד עד יום מותו. לאחר שחרורו מהשירות הסדיר היה נקרא לתקופות של שירות מילואים בסיירת והיה אהוב ומקובל על חבריו לנשק, כשם שהיה אהוב ומקובל על ידידיו בכל מקום. בשנת 1965 נשא אישה ונולד לו בן, אמיר, שהיה אהוב עליו מאוד. אור ליום כ"ד בסיון תשל"א (16.6.1971), נפל בשעת מילוי תפקידו. הניח הורים שכולים, אישה ובן. הובא למנוחת עולמים בבית הקברות הצבאי בחיפה.


    חזרה לספר הזיכרון


    שיתוף:


    הדפסה


    סיפור חייהם של כל אחת או אחד מהחללים נלקח מתוך אתר "יזכור" של משרד הביטחון או אתר "לעד" של הביטוח הלאומי. וזאת באישורם של אגף משפחות הנצחה ומורשת במשרד הבטחון ושל הביטוח הלאומי. אם מצאתם טעות, או אם ברצונכם להעיר ולהוסיף למידע הקיים, ניתן לשלוח פניה ל"ספר הזיכרון" באמצעות הדואר האלקטרוני (zikaron@noal.org.il) בצירוף פרטיכם המלאים.
    מערכת "ספר הזיכרון" תבחן כל פניה שתתקבל, ובמידת הצורך יבוצעו עדכונים בסיפור החיים.


    ליצירת קשר


    שיתוף נר זיכרון

    השארו מעודכנים!