שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    כן להתאגדות לא לאלימות

    אתם לא קובייה, ריבוע או עיגול. אנחנו לא מעוניינים להכניס אתכם לתבנית

    מה הם ערכי הדמוקרטיה אם לא הענקת מרחב בטוח למגוון האנושי הקיים?

    3 באוגוסט 2014

    הנערים העובדים בראשון לציון בליגת כדורגל למקומות העבודה

     

    בצל הלחימה בעזה וצלילי האזעקות בעיר, ארגנו החודש (יולי) המדריכים מסניף מרכז ראשון לציון ליגת כדורגל לנוער למקומות העבודה.
    בליגה השתתפו שמונה קבוצות ממקומות עבודה שונים – מטלמרקטינג דרך מזון מהיר ועד אולמות אירועים, מכל רחבי ראשון לציון.
    הקבוצות מונהגות ע"י קפטנים שכל קבוצה בחרה מתוכה, שכתבו יחד את כללי הליגה, ארגנו את חבריהם למשחקים ומובילים כל אירוע בליגת הכדורגל.
    הכותרת "כן להתאגדות, לא לאלימות" נבחרה לסמן את הבחירה של נערים עובדים להתאגד, ליצור לעצמם בכוחותיהם המשותפים פעילות חברתית ותרבותית, לייצג בגאווה את מקום העבודה, לשחק בשיתוף פעולה, אווירה ספורטיבית וכבוד הדדי. החניכים במשחקים מעודדים אחד את השני, נותנים עצות, מחזקים ופותרים בעיות בשיחה ובחברות.

    לכל ערב יש נושא ופעילות מהנה מחוץ למשחקים – אתגרים, אמנות רחוב, מוזיקה ועוד, לצד תערוכה על תרבות הספורט בישראל, תפריטי שיחה וכדומה.
    בין המשחקים לא שוכחים להתווכח על איפה יותר כדאי לעבוד, כמה צריך לקבל החזרי נסיעות, על הלחימה בעזה (גם יצא לנו להיכנס פעמיים לממ"ד באמצע משחק ) ואפילו על אהבה, ילדים ומה שביניהם.

    אך הדגש המרכזי הוא כמובן המשחק, כל הקבוצות במתח לדעת מי יהיו הארבע שיעלו לחצי הגמר וכמובן מי תהיה המנצחת הגדולה ותקטוף יום ספורט קבוצתי אתגרי עם סקי מים ופיינטבול, עם המדריכות כמובן.

    והקפטנים כבר מתכוננים ליום שאחרי – בשטח דיבורים על מועצה של מקומות העבודה שתמשיך אחרי הליגה ותארגן עוד אירועים ומפגשים לנערים העובדים בעיר.

     

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!