שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    עליית מפלס גילויי הגזענות

    תחרות הזמר הארצית

    עלינו לגמר!

    13 בינואר 2011

    סקירה של אירועים מהשבועיים האחרונים 12/1/2011 – 30/12/2010.

    סרטון באינטרנט: לרצוח את המשנה לפרקליט המדינה שי ניצן
    סרטון ההסתה מציג את תמונתו של עו"ד שי ניצן ,האמון על אכיפת החוק על ישראלים בשטחי הגדה המערבית, וקורא: "הדבר היחיד שיעזור זה לרצוח את שי ניצן… הוא משתף פעולה עם האויבים, ודינו בוגד ורודף, וחייבים לרצוח אותו." הסרטון נחתם בקריאה: "מוות לשי ניצן שמגן על הערבים, מוות לערבים שהם גיס חמישי, מוות לשמאלנים, מוות לכל האויבים של עם ישראל" ובכיתוב "עכשיו כולם יודעים הרב כהנא צדק".

    מאמר בשבועון של הציונות הדתית שמחולק בבתי הכנסת קורא לרכז את הערבים במחנות השמדה:
    את מאמר המערכת של 'מעייני הישועה' הקדישו השבת, תחת הכותרת "אנשי אמונה אבדו?", לרבנים שתקפו את הרבנים שחתמו על המכתב נגד השכרת ומכירת דירות לערבים. ותחת כותרת משנה "רבני קריירה" כתבו: "מעניין אם את ריכוז העמלקים במחנות ההשמדה הם ישאירו לאחרים או אולי יכריעו שמחיית עמלק כבר לא רלוונטית. ימים יגידו."

    רבנים נקראו לחקירה. הרב של צפת: "לא אגיע", הרב מאיר מאזוז: "לא חוזר מדברי"
    הרב שמואל אליהו, שקרא לא למכור ולהשכיר דירות לערבים הודיע כי לא יתייצב לחקירה: "זכותי וחובתי לפסוק הלכה. לא אשחק לידי מערכת משפט שפועלת בצורה לא-שוויונית".
    הרב מאיר מאזוז, ראש ישיבת כסא רחמים, מבכירי הרבנים בציבור החרדי, אשר קרא שלא להעסיק ערבים, אמר לחוקרים בתוקף כי הוא אינו חוזר בו מדבריו.

    סגן ראש העיר אשקלון: "סכנת ההתבוללות – בכל פינה"
    סגן ראש עיריית אשקלון, הרב שמעון כהן, התייחס למכתב הרבניות שפורסם לפני שבועיים. לדבריו, "עדות על חיוניותו של מכתב זה, כמוהו כעדות על חיוניותה של זריחת השמש." עוד הוסיף הרב ואמר כי "שנים אני כבר מדבר על כך שחייבים להטמיע את נושא הזהירות מבני המיעוטים כבר בתחילת לימודי התיכון ואולי עוד קודם לכן… אני קורא להציל את בנותינו שלנו מהסכנה הארורה הזו שטמונה בכל פינה ברחוב"..

    פליירים שחולקו ברחבי העיר אשקלון "הילדה שלך יכולה להיות בסכנה" – מזהירים מבני המיעוטים
    בפלאייר שחולק ביום שבת בבתי הכנסת בעיר מודגש: "זהירות!!!!! אבא תתעורר… לפני שיוסוף יהיה אצלך בסלון בבית!!!!!!!!!!!". עוד נכתב על הפלאייר: "הפגנה נגד השכרת דירות לערבים"

    הרב ליאור: "בזרע הגוי – אכזריות וברבריות"
    אחד משני הרבנים הבכירים בימין פסק כי במקרה שאין לזוג דרך להרות – אין לקחת תרומת זרע מגוי: "איזה תכונות יכולות להיות לו? של אכזריות, של ברבריות! זה לא מאפיין את בית ישראל".

    עשרות בני נוער הפגינו נגד גזענות בכפר סבא – "די לגזענות חוזרים לציונות"
    חניכי קני כפר סבא הפגינו יחד עם השומר הצעיר, נוער מר"צ וארגונים נוספים במחאה על התפשטות תופעת הגזענות ברחבי הארץ. המפגינים קראו לציבור הרחב להתעורר ולצאת נגד הרבנים המסיתים.

    חניכי קן פרדס חנה כרכור קראו לרב היישוב להסיר את חתימתו ממכתב הרבנים
    החניכים הסתובבו במרכז המושבה, חילקו נייר עמדה ונשאו שלטים הקוראים: "ציונות היא לא גזענות", "ואהבת לרעך כמוך".

    חניכי מחוז ירושלים מארגנים הפגנה – "חייבים לעצור את הגזענות", "הגזענות תחסל את מדינת ישראל"
    ההפגנה תתקיים ביום רביעי 19.1 בשעה 19:00 ברחבת "בית יואל" בירושלים, רחוב יפו 32. הציבור מוזמן.

     

     

     

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!