שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    החלטות מזכירות החניכים הארצית

    ממריאים...

    מנשר מסכם להורי החניכים

    26 במרץ 2012

    בתחילת החודש התכנסנו, חניכים מרחבי הארץ, קומונרים ורכזים במסגרת מזכירות החניכים הארצית, כדי לדון בדרכה של התנועה למיגור תופעת הגזענות הקשה בארץ.

     מדי יום אנו עדים בכלי התקשורת לביטויי גזענות שונים נגד אוכלוסיות שונות בחברה. כתנועה אשר חרטה על דגלה את ערך שיוויון ערך האדם אנו לא יכולים לשתוק על כך. אנו לא יכולים לתת לגזענות להמשיך ולפורר את החברה מבפנים.
    במהלך סוף השבוע שוחחנו על שורשי הגזענות וניסינו להבינם בהקשר פסיכולוגי של נפש האדם ובהקשר של מדיניות חברתית, בדגש על מדיניות כלכלית חברתית. בנוסף שמענו הרצאות מרתקות במגוון נושאים ושמענו מפי חניכים על פעולות שיזמו והובילו אותם חניכים בקנים שלהם כמו מפגש עם בני נוער מהקיבוץ הדתי, מפגש עם נוער עולה בנמצא כאן בארץ במסגרת תוכנית נעל"ה ועוד ועוד. בערב של המזכירות קיימנו הייד פארק שנתן במה לכל אחד שרצה לעלות ולדבר במשך 2 דק' על כל נושא שבוער לו.
    את המזכירות חתמה מליאת הסיכום, בה בהתרגשות גדולה הצבענו על כל מיני דרכים שהם אנחנו רוצים לבטא את המאבק שלנו בתופעת הגזענות.
    המזכירות הייתה מפגש מעניין ולא שגרתי בין חניכים שונים בתנועה, למדנו להכיר אחד את השני ולהבין שהגיוון האנושי בתנועה הוא באמת דבר מיוחד ומאוד מאוד חשוב ליצירת חברה טובה יותר.
    כאן חשוב לציין שאת המזכירות הובילו והדריכו חברי נשיאות החניכים הארצית, שבאמת מגיע להם הרבה כבוד על זה!
    אתם מוזמנים להדפיס את דף ההחלטות ולשוחח בקנים כיצד להוציא את ההחלטות לפועל.
    בימים אלו שוקדת נשיאות החניכים הארצית לכתיבת תכנית להוצאת ההחלטות לפועל, מוזמנים להגיב בכתבה ולהעלות את המחשבות שלכם לגבי איך נכון לממש את ההחלטות.

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!