שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    להיות נערה בתנועה

    סיכום פורום לקחים 02/12/2012

    אנו מגנים בכל תוקף את ריבוי מקרי האלימות הגזעניים בשבועות האחרונים!

    17 במרץ 2013

    כתבה של מאיה אמיר מקן כפר סבא חדש על להיות נערה בתנועה - כתבה כחלק מחודש האישה הבינלאומי

    אני מאיה אמיר מקן כפר סבא חדש שכבת י"א מקבוצת סבמבה מדריכה כיתה ז'.
    זאת השנה החמישית שלי בתנועה ואני יכולה להגיד שלהיות חניכה (אישה) בנוער העובד והלומד זה המון.
    במשך חמש שנותיי בתנועה קיבלתי יחס שווה לכל האנשים בקן ונתנו לי להביע את עמדתי, להגשים רעיונות ולהוביל דברים בקן בלי לחשוב שאין לי את הכוח לעשות כי אני אישה.
    התנועה נתנה לי את המקום להשפיע ולהזיז וההוכחה לכך הייתה לפני שנה בעקבות מה שהיה ביום תנועות הנוער בעיר.
    תזכורת: יום תנועות הנוער בכפר סבא הוא חלק משבוע הנוער כשביום זה יש גיוסים בכל בתי הספר ושיא היום הוא הופעה של כל תנועה ברחבה המרכזית של הקניון. שנה שעברה תנועת בני עקביא הגישו בבקשה שבנות לא ישירו סולו בהופעות. התנועה יצאה באופן נמרץ נגד בקשה זו ונגד הפשרה שהתקבלה שגם בנים לא ישירו סולו. ביום תנועות עצמו באנו ומחינו על ההחלטה שעודדה הדרת נשים.
    אני הייתי חלק מאוד פעיל בכל מה שקשור היה ליום תנועות הנוער והתנועה הייתה לי לגב – נלחמו איתי והראנו שבתנועה שלנו אין דבר כזה אי שיוויון!
    במשך חמשת השנים שאני בתנועה לימדו אותי כמה אני יכולה להשפיע – מלעשות שינוי אחד קטן בתוך הקן ואם זה להחליט לשפיע על הבחירות האחרונות שהיו.
    בעזרת התנועה הבנתי כמה כוח יש לי ביידים גם בתור אישה וגם בתור נערה, קיבלתי יחס חם כלפי כל רעיון שלי ונתנו לי להגשים אותו.
    בזכות התנועה יש לי את ההבנה שאני יכולה להגיע לאן שאני רוצה לא משנה מה אני או מי אני וזה שאני אישה לא משנה שום דבר – ההיפך.
    לכבוד יום האישה אני מאחלת לכל חניכות (וחניכי) התנועה להבין את מה שאני הבנתי ולדעת שיש להן מקום בתנועה שלא תיתן להן להרגיש לא שוות בכל מה שיעשו או ייבחרו.

    עלו והגשימו.

     

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!