שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    המדריך שמעון

    אירועי הקיץ בתנועת הנוער

    איתור מוקדי פעילות לפי יישוב

    3 ביולי 2013

    כחלק מסיור שנערך לנשיא המדינה "תחנות בחייו" הגיע הנשיא שמעון פרס שהיה קומונר בקן בורכוב לביקור אישי, נוסטלגי וממלכתי.

    ביום שני, 1.7.13, הגיע נשיא המדינה, שמעון פרס לביקור ממלכתי ואישי בקן בורוכוב של הנוער העובד והלומד. (תמונות באלבום הפייסבוק שלנו)

    כיאה לביקור בקן תנועתי,  הביקור הכיל פעילויות רבות ומפגשים מרובים:

    תחילה פגש הנשיא את חניכי שכבה ו' על רקע מבנה מחנאי בגובה של 4 מטרים של חולצת תנועה, אותו בנו חניכי השכבה בעצמם!

    בהמשך התקיימה שיחה של הנשיא עם חניכים ותיקים מהקן שהיו איתו בקן בשנות פעילותו. השיחה כללה גם עשרה חניכים משכבות יא'-יב'. השיחה היתה אינטימית והנושאים שעלו בה הן דילמות על הקן אז והיום, תפקידיו ומשימותיו בגבעתיים ובחברה הישראלית כולה כחלק מתנועת נוער ארצית וכללית.

    בהמשך הצטלם הנשיא עם חברי השכבה הבוגרת ליד סמל התנועה המסורתי והגדול שנמצא בחזית הקן.

    לסיום המפגש התכנסו מאות החניכים והאורחים לכינוס מרכזי באולם הגדול עם חניכים ובוגרי הקן, ומכובדים מהעירייה. להקת התנועה בשילוב חניכות משכבה ו שרה ממייטב שירי הלהקה והתנועה.

    במהלך הכינוס חניכי הקן שאלו את הנשיא שאלות על תפקידה של התנועה בחברה הישראלית ביחס למצב הכלכלי, ותפקיד תנועות הנוער, ומה הוא מאחל לתנועה לרגל 90 שנה – והתפתח דיון אחראי, ביחס לעתידה של החברה הישאלית.

    הנשיא סיכם בדבריו באומרו כי הוא מרגיש בבית ושמח לחזור הביתה ביחס לביקורו בקן בורכוב, וטען כי מי שצעיר זה מי שממשיך לחלום.
    בסיום דבריו הודה הנשיא לפעילות התנועה וקן בורכוב על המשימות אותן התנועה מובילה בחברה הישראלית והרחיב על החשיבות שבשוויון בחברה ובמאבק של יצירת חברת מופת בישראל.

    חניכי הקן העניקו לנשיא-מדריך שמעון פרס ולשותף, ראובן בן שחר, ראש העיר חולצה ממוזגרת, אותה יוכלו לתלות במשרדם וחולצת תנועה מיוחדת של קן ברוכוב שהודפסה לרגל המפגש עם נשיא המדינה בקן.

    לתמונות נוספות מהמפגש כנסו לאלבום הפייסבוק שלנו

     

     

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!