שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    על חברות, אהבה והדרכה

    קורס לקראת הדרכה - סמינר מד"צים

    2000 חניכי הנוער העובד והלומד במזרח ירושלים, ללא בית!

    6 בספטמבר 2013

    מכתב של דרי בן ישי, מד"צית מקן מודיעין לחניכים שלה בכיתה ו' מקבוצת מנטוס אשר הדריכה בשנה שעברה

    אהובים שלי. אני כותבת עכשיו, ולמרות שניסיתי להכין את עצמי לרגע הזה וידעתי שהוא יבוא, קשה לי להאמין שזה באמת קורה, וזה כבר כאן.
    זאת הייתה השנה הראשונה שלי כמדריכה בקן, שנה ראשונה בה מעבר להשתתפות שלי כחניכה לקחתי אחריות והדרכתי קבוצה בשכבה הצעירה. יצא לי להכיר אתכם קצת בשנה שעברה, בהרכב קצת שונה, התאהבתי בכם והתעקשתי ממש להדריך אתכם.
    אני לא אשקר ואגיד שלהדריך זה קל, זו בחירה מורכבת שדורשת הרבה כוחות, ובכל זאת, למרות כל הקושי, להדריך אתכם הייתה החוויה הכי מדהימה שיכולתי לעבור, ובחירה שאני מאושרת שהלכתי איתה.
    עברנו המון פעולות, ימי שיא, יצאנו לטיולים ולמחנה שחזרנו ממנו לא מזמן, אבל בעיניי הדבר המשמעותי ביותר הוא ההפיכה שלכם לקבוצה חזקה בשכבה הצעירה, האופן בו נהייתם חברים קרובים אחד של השני. זה לא מובן מאליו שקבוצה שמורכבת משני בתי ספר תהיה קבוצה כל כך חזקה ומגובשת.
    השנה הזו הייתה מאוד משמעותית בשבילי, להדריך זה הרבה מעבר לפעמיים בשבוע, זה לחשוב על החניכים שלך כל יום, לנסות להכיר אותם כמה שיותר, לדאוג ולאהוב אותם מכל הלב. אני מסתכלת עליכם במבט לאחור, בתחילת השנה, ומסתכלת עליכם עכשיו, ורואה איך גדלתם והשתנתם, אתם כבר לא הילדים שהגיעו לכאן בתחילת שנה, אתם הרבה יותר בוגרים, מכילים, מבינים ואוהבים.
    אני רוצה להודות לכם, באמת, על הזכות שנתתם לי בהדרכה שלכם, כי מעבר להתמודדות הפורמלית שכוללת טלפונים וגיוסים ופעולות, אני מרגישה שזכיתי בהיכרות איתכם, שזכיתי בכך שנפתחתם בפניי, שיצא לי להיחשף לעולם שלכם, ונתתם לי להיות חלק מהחיים שלכם בשנה האחרונה. המון פעמים במהלך השנה הייתם האור שלי, תמיד העלתם לי חיוך על הפנים, גם ביום הכי מבאס וקשה, כי לכולנו יש ימים שהולכים קצת פחות טוב. תמיד גרמתם לי להיות שמחה יותר, באהבה ובאכפתיות שלכם.
    אני באמת מאושרת שאני מכירה אתכם, אתם מאוד משמעותיים בעיניי ואני מקווה שהעברתי לכם חוויה דומה למה שאני מרגישה.
    ובקשר לשנה הבאה. אמנם לא אדריך אתכם, אבל זה לא אומר שלא תראו אותי בקן, זה לא אומר שאתם לא יכולים להרים טלפון או לשלוח אסמס, או לפנות אליי ביום פעילות, חשוב לי שתדעו שלמרות שאני לא המדריכה שלכם יותר אני תמיד כאן לכל דבר.
    ומעבר לזה, אני מצפה לראות אתכם בשנה הבאה, בשכבה המתבגרת, מרימים את הקבוצה שלכם בטירוף, וממשיכים לקחת חלק פעיל במקום המדהים הזה, שבאמת יכול להיות הבית השני שלכם.
    אני אוהבת אתכם מאוד, וכל כך גאה בכם על השנה שעברתם. אתם ילדים מדהימים, אל תשכחו את זה.

     

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!