שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    הפוגה לקבוצה

    אתם תהיו פה גם מחר, נכון?

    מכשירים מדריכים, גם בשעת חירום

    17 ביולי 2014

    בתנועה מזמינים אתכם להפוגה לקבוצה - פעילות הפגתית לחניכים באזורים תחת איום כבד. סביבה בטוחה וחוויות קטנות של קיץ - לפני שחוזרים להמשיך להדריך בכוחות מחודשים.


    לאור המצב הביטחוני, החלטנו בתנועה לסייע לקבוצות של חניכים ומדריכיהם לצאת ל"הפוגות" קצרות באזורים בטוחים. הפעילות מיועדת לחניכים בשכבות ז'-יב'.


     

    דרך אנשי הקשר שלנו ושותפים רבים בכל רחבי הארץ, יצרנו מאגר של רשויות מקומיות וגופים המעוניינים לארח חניכים מהאזורים שנמצאים תחת איום טילים כבד.
    כל מדריך הפונה למטה המבצע, זוכה לליווי בהפקת ההפוגה – יצירת הקשר לגורם המארח, בניית לו"ז ותכנית חינוכית, הזמנת הסעות ואישור מול כל הגורמים הנדרשים.
    מטרתנו היא לאפשר לחניכי הנוער העובד ולומד סביבה בטוחה לנוח מהאיום, לחוות הנאות קטנות של קיץ כגון בריכה ואטרקציות נוספות, ולאפשר שיחה רגועה ופתוחה על חוויותיהם בשבועות האחרונים.
    הקבוצות הבוגרות יכולות לבחור לעבור במהלך ההפוגה גם פעולות מעמיקות להבנת המציאות האלימה שהחברה הישראלית מצויה בה, ודרכינו כתנועה להתמודד עם מציאות זו.
    בסיום ההפוגה חוזרים החניכים והמדריכים לערים ולישובים בכוחות מחודשים, להמשיך במעורבות קהילתית ופעילות מותאמת לשעת חירום לאומית זו.

    לפרטים נוספים, ניתן לפנות לרכזים ולמדריכים בשטח, או ליואב רימר, רכז מבצע ההפוגות בדוא"ל yoav-r@noal.co.il .



    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!