שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    חורף חם בבתי הספר המקצועיים

    מזכירות הנוער העובד והלומד - לקראת הועידה העשירית

    קבוצת אלמוג בונה מרכז סמינרים חדש לתנועה

    14 בדצמבר 2014

    עדכון חורפי על הנעשה בבתי הספר המקצועיים בישראל ופעילות הנוער העובד והלומד בתוכם.

     

    חורף בבתי הספר המקצועיים

    שמחים לעדכן אתכם על פעילות התנועה ברחבי בתי הספר המקצועיים, ההבראות שיצאו לדרך ואירועים חשובים נוספים

    השנה אנחנו מציינים 90 שנה להקמת התנועה שלנו. 90 שנה של פעולה בקרב בני הנוער העובדים בכל רחבי החברה הישראלית

    מזמינים אתכם לקרוא כתבה שהתפרסמה בפורטל 90 שנה של MAKO על בתי הספר המקצועיים.

    מוזמנים לדף הפייסבוק שלנו

    בחודש הקרוב נקיים את ימי קבוצות ההנהגה שלנו בכל רחבי הארץ. קבוצות ההנהגה הן חוד החנית בהנהגת התלמידים בבתי הספר, חניכי הקבוצות לוקחים על עצמם להיות פעילים – לעצב את הסביבה ולהשפיע על המציאות. זה המקום שלהם לשנות. אנחנו משקיעים הרבה זמן ומחשבה בהכשרת החניכים לתפקידם כפעילים בקבוצות ההנהגה ומפגש בין קבוצות הנהגה הוא חלק חשוב מהכשרתם.

    נשמח לשיתוף פעולה. מוזמנים לשתף אותנו וליצור איתנו קשר:

     טלמסר קרן ההבראה: 073-2214061   |      |  

    הבראות רמת דוד ותל נוף

    שני בתי הספר של חיל האוויר יצאו כבר בתחילת השנה עם שכבות י"ב למפעל ההבראה המסורתי. במסגרת ההבראה מחדשים החניכים את העליה המסורתית לתל-חי ומקיימים טקס באנדרטת האריה השואג. בתמונה – חניכי קבוצת ההנהגה פיקאצ'ו של שכבת י"ב מאורט תל נוף שאירגנו את הטקס עם המדריך רועי.

    מאבקים ציבוריים – שכר המינימום ומקדונלדס

    ההסתדרות יצאה במאבק ציבורי צודק – להעלות את שכר המינימום. העלאת שכר המינימום למבוגרים תעלה גם את שכר החניכות הנגזר באחוזים מהשכר למבוגרים. הנוער העובד והלומד וחניכיו יצאו למאבק הציבורי הזה עם הקמפיין "חייבים להעלות את המינימום". רגע לפני שיצאנו להפגנה הגדולה – ההסתדרות חתמה על הסכם עם נשיאות הארגונים הכלכלים ושכר המינימום יעלה. המאבק הציבורי שלנו לא נגמר וכיום אנחנו נאבקים על זכותם של בני הנוער והצעירים שעובדים ברשת המזון המהיר "מקדונלדס" לקבל הכרה על התאגדותם ותובעים מהנהלת הרשת לשבת למשא ומתן ולחתום על הסכם עבודה קיבוצי.

    יום קבוצות הנהגה באיזור המרכז והדרום

    יום קבוצות ההנהגה של ביה"ס המקצועיים באזור המרכז והדרום התקיים השבוע. חברי קבוצות ההנהגה מביה"ס: תעשייה אווירית, תל נוף, מקס פיין, צור ברק, נעמת פ"ת ועמל פ"ת נפגשו כדי לדבר על תופעת הגזענות בחברה, לגבש את עמדתם בנושא ולהחליט איך להיאבק ביחד בתופעה בביה"ס. בנוסף, הכירו החניכים את התכנית לקראת הועידה העשירית, והציעו הצעות ראשונות לדיון בועידה!

    ולבסוף, קראנו ביחד לעמרי פדן והנהלת מקדונלדס לשבת עם חברי הועד ולחתום על הסכם קיבוצי. יש לעובדים גב! חברי קבוצות ההנהגה איתכם במאבק הצודק להכרה בועד והשגת התנאים המשופרים.

    פייסבוק לייק
    סגור

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!