שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    המילים שלך משנות

    המדריכה

    סמל חדש לנוער העובד והלומד!

    15 באוקטובר 2016 / מאת גל כץ

    מקימים מערכת חדשות תנועתית. חניכים משכבות יא ועד חוות הכשרה ו-יג' מוזמנים להיות כתבים, להביע את דעותיהם, להשפיע ולשנות את התנועה. ראיונות למערכת החדשות התנועתית מתחילים.

    בימים אלה מוקמת בתנועת הנוער העובד והלומד מערכת חדשות שמטרתה לעודד שיח ביקורתי וערכי של חניכי התנועה סביב סוגיות אקטואליות בתנועה ובחברה הישראלית. חניכים החברים במערכת יהיו אחראים על הפקת תכנים וכתבות לאתר התנועה החדש ולדפים השונים של התנועה ברשתות החברתיות.

    חברי צוות המערכת,

    חברי צוות המערכת מקבלים הכשרה במרכז התנועה.

    מערכת החדשות התנועתית החדשה מחפשת כתבים, חניכי התנועה בשכבות יא' ועד חוות ההכשרה שהתנועה יקרה לליבם, ורוצים לשנות ולהשפיע על השיח היומיומי. אין צורך ברקע או ניסיון קודם בתחום. כל שנדרש הוא רצון ללמוד, ויכולת להתמיד במפגשים.

    הקבוצה עתידה להפגש פעם בשבועיים במרכז הנוער העובד והלומד בתל אביב. במהלך המפגשים תינתן הכשרה עיתונאית רעיונית ומעשית בה יוכשרו החניכים בכתיבה עיתונאית וכתיבה יוצרת, קופירייט והעברת מסר, יסודות לכתיבת ראיון, משוב ופיתוח צוותי, שימוש במדיומים מגוונים כמו וידאו וגרפיקה ועוד.

    חניכים המעוניינים להצטרף לקבוצת הכתבים התנועתית מוזמנים למלא את הטופס בקישור לפנות לרכזי הקבוצה. לטופס יש לצרף שתי יצירות שלך (מאמר, ציור, גרפיקה, סרטון, צילומים או סדרת צילומים, פוסט בפייסבוק, שיר וכ"ו) שעוסקות בנושאים הקשורים לתנועה, לפחות אחת מהן צריכה להיות כתובה ובאורך של 300 מילים או יותר.

    ימי הראיונות יתקיימו בתל אביב בתאריכים 3.11 ו-6.11, במהלך היום יתקיימו סדנה וראיון אישי עם אחד מרכזי המערכת.

    להרשמה: noal.me/JoinDesk

    לשאלות ופרטים נוספים פנו לרכז המערכת:

    גל כץ 054-6133014 desk@noal.org.il

    המערכת

    make action GIFs like this at MakeaGif

     

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!