שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    בשבילנו זה כבוד לעבוד!

    לכתה של מנהיגה- ג'ורג'ט אווקיאן ז"ל

    לבחור להיאבק באהבה

    12 ביוני 2019

    וודיע יוסף טרבוש ומאור ליטוין נשאו את דבר החניכים בטקס חניך חונך מצטיין 2019 - אזור הצפון

    ערב טוב לכולם ותודה שבאתם. אני וודיע יוסף טרבוש מכיתה י"ב, לומד בבית ספר "טכנולוגי כיסרע סמיע" במגמת אוטוטרוניקה, עובד בפנצ'ריית הארז בכפר מע'אר.
    אני מודה לאל שהגעתי לכאן בתור מצטיין, לא חשבתי שאגיע לכאן.  אני פונה לכולם ואומר – אין דבר העומד בפני הרצון, השמיים הם הגבול.

    אני מאור ליטוין, לומד במגמת חשמל בבית ספר מקצועי רמת דוד, עובד בגף מערכות חימוש בבסיס רמת דוד. אני חבר בנוער העובד והלומד מאז כיתה ט' וחבר בגרעין עמל לחוות ההכשרה בירושלים. בית הספר בשבילי הוא כמו משפחה שנייה. בבית הספר הקודם היה לי קשה ללמוד, אבל כשהגעתי לפה גיליתי שיטת לימוד אחרת לגמרי. אנחנו לומדים חומר עיוני בכיתה, ואז בעבודה מבינים אותו דרך הידיים. בבית הספר שלי אני מקבל מהמורים יחס אישי ויודע שאכפת להם שאני אצליח.

    הלימודים אצלנו הם ברמה מאוד גבוהה, והעבודה בבסיס היא שיא הלמידה שלי. לימודים עיוניים הם לא לכל אחד, ובעבודה שלי אני יכול ללמוד באמת דרך התנסות אישית. זו הזדמנות מאוד מיוחדת, אני לומד דברים שלא הייתי לומד בשום מקום אחר.

    וודיע: אני עובד אחר הצהריים במוסך המשפחתי. בשבילי זה כבוד להגדיל ולהמשיך את העסק, וכשאהיה גדול אני רוצה לנהל את המוסך בעצמי. לכן אני ממשיך ללימודי הנדסאי מכטרוניקה במכללת כדורי.

    מאור: מבחינתי, להיות חבר בנוער העובד והלומד זה חלק בלתי נפרד מלהיות תלמיד בבית ספר מקצועי. כבר בשנה הראשונה שלי ברמת דוד המדריכה מהנוער העובד והלומד הזמינה אותי להיות בתנועה. בכיתה י' יצאתי לקורס פעילים בקיץ וקיבלתי תעודת מדריך. יצאתי מאז לעוד הרבה טיולים ומפעלים של התנועה, והשנה גם הדרכתי את שכבת ט' בבית הספר.
    בזכות הפעילות בתנועה הבנתי את החשיבות שבלהיות נער עובד ולמדתי על הזכויות שלי.

    וודיע: עבורנו בית הספר המקצועי היה מקום משמעותי מאוד לגדול בו. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות להורים, לרכזי התעסוקה, למחנך הקודם שלי ולכל צוות בית הספר. אתם מוכיחים את זה שבית הספר המקצועי הוא מקום איכותי וגורם חשוב בחברה הישראלית. אנחנו קוראים לנוער בארץ להכיר את העולם הזה ולהצטרף אלינו, כי בשבילנו זה כבוד לעבוד!

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!