שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    זר לנופל 2020 – צרור פרחים למשפחות השכולות

    חדר בריחה ביתי ליום העצמאות!

    מזכירות חברות וחברי התנועה - תנועה כללית וגדולה

    26 באפריל 2020

    חניכי הנוער העובד והלומד מחלקים זרי פרחים למשפחות השכולות בבתי העלמין הצבאיים, בימים שלקראת יום הזיכרון. השנה מתקיים המפעל במתכונת מותאמת למגבלות הקורונה.

    על רקע ההחלטה שלא לאפשר הגעה לבתי העלמין ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בעקבות הקורונה, החליטו במשרד הביטחון ובנוער העובד והלומד, לחלק זרי פרחים בימים לקראת יום הזיכרון, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. זאת, על מנת לתמוך במשפחות השכולות, המגיעות בימים אלה להתייחד עם יקיריהן.

    חניכי התנועה מחלקים פרחים למשפחות השכולות ולציבור הרחב בבית העלמין סגולה בפתח תקווה

    כבר 39 שנה יוצאים חניכי התנועה בכל יום זיכרון לחללי צה"ל, לחלק זרי פרחים למשפחות השכולות ולציבור הרחב בבתי עלמין בכל הארץ. מפעל זה, "זר לנופל – צרור פרחים למשפחות השכולות", נוסד ע"י שותף ותיק של התנועה, שמעון אהרון, מגדל פרחים מכפר רות, ומתקיים כל שנה בשיתוף פעולה מלא עם היחידה להנצחת החייל – אגף משפחות והנצחה במשרד הביטחון.

    שמעון אהרון, מייסד מפעל "זר לנופל – צרור פרחים למשפחות השכולות"

    השנה מתקיים המפעל במתכונת המותאמת למגבלות ולהנחיות, בימים שלקראת יום הזיכרון, כדי לסייע לציבור לעבור את יום הזיכרון בשלום, תוך מתן כבוד ותמיכה למשפחות השכולות, גם במהלך משבר הקורונה.

    חניכי התנועה בחולון, מחלקים זרי פרחים בבית העלמין בעיר

    חניכי התנועה מגיעים בימים אלה (החל מיום חמישי, 23/4/20) בקבוצות קטנות לבתי עלמין צבאיים כדי לדאוג לזרי פרחים עבור המשפחות השכולות, וימשיכו להגיע גם בימים הקרובים, עד שייכנס לתוקף האיסור להגיע לבתי העלמין.

    "יצאנו הבוקר לחלק זרי פרחים בבית העלמין בהר הרצל יחד עם משרד הביטחון ובהקפדה יתרה על כל הנהלים. דווקא בתקופה הזאת, הרגשתי צורך לתמוך במשפחות השכולות ולהראות להן שהן לא לבד. התרגשתי לראות את ההערכה בעיניים של בני המשפחות, ואמשיך להגיע לחלק פרחים גם בימים הבאים, כל עוד זה אפשרי." רועי מויסה מירושלים, רכז מחוז נגב בתנועה.

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!