שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    הפגנה בלוד נגד העלאת מחירי מוצרי היסוד

    12 משמרות מחאה נגד הקיצוץ הרוחבי הרומס את האזרחים

    עליית מחירי מוצרי היסוד

    16 בפברואר 2011

    אתמול התכנסנו כולנו, חברי מועצת סניף לוד, ודנו בנושא שרובנו מתעסקים בו היום - העלאת מוצרי הייסוד במדינת ישראל.

    התחלנו בסוג של "משחק" שבו אנו, החניכים, מנהלים תקציב של משפחה שמתוקצבת ב- 7,000 שקלים לחודש וצריכים להתמודד עם הצרכים שלה, כגון: חוגים לילדים, ביגוד, מוצרי מזון, שכר דירה וכד', ולהבין אם זה סכום מספיק להכנסה של משפחה ממוצעת.
    ממה שחוויתי היה דיון סוער ומאוד גרם לי לחשוב על הורים במשפחות שצריכים לעבור את זה כמעט כל יום – להתחבט שוב ושוב מה הם באמת צריכים ומה לא – כי אין ביכולתם לקנות כל מה שהם רוצים וצריכים.
    בהמשך הישיבה דיברנו על העלאת מוצרי הייסוד, שגם הציפה בנו כעס גדול, ושוחחנו על דרכים אפשריות לעצור את המהלך הזה, כמו למשל לעשות הפגנה ולהקים אוהל מחאה שיהיה פתוח כל יום. לצערי היו כמה מתנגדים להפגנה כי הם לא חושבים שמישהו ישמע אותם, הם הגדירו את זה – "לצעוק לחלל הריק" – שלא משנה כמה חזק תצעק זה לא כל כך ישנה.
    אבל אני חושב אחרת – אם נפעיל לחץ ברחבי הארץ ייתכן שהמצב כן ישתנה ועם קצת רצון ויכולת נוכל לשנות את המצב! אם זה יתבטא בלעשות הפגנה – אנו נעשה הפגנה.
    אחרי הויכוחים והדיונים הוחלט בסוף הישיבה של המועצה שנקיים הפגנה ונחלק בה פליירים וגם נפתח אוהל מחאה בשיתוף עם העירייה. עדיין לא סגרנו הכל, אבל אנחנו מאוד מקווים שביום שלישי בתאריך ה-22.2 נקיים הפגנה על העלאת מוצרי הייסוד בעיר לוד!
    כולם מוזמנים להצטרף להפגנה שלנו. ככל שיהיו יותר אנשים יהיה להפגנה יותר כוח.

    הדר חטאב – חניך בשכבה י'
    הנוער העובד והלומד
    המחדשים סניף לוד (כבוד)

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!