שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    תמיד בתנועה – דצמבר 2012

    תמיד בתנועה - לדעת מה קורה בתנועה

    תמיד בתנועה - נובמבר 2012

    18 בינואר 2013

    עיתון הדואר האלקטרוני התנועתי (ניוזלטר) - "תמיד בתנועה". לכל מי שמעוניין להתעדכן ולהכיר את הפעילות. נשלח מידי חודש - הפעם: פעילות חודש דצמבר 2012

    פעם שלישית קרמבו, טיולי חורף – דווקא!, טיולי חנוכה, כתבו עלינו הרבה בעיתונות, הכי חברתיים ברשת, קן אפקה מקום ראשון, מזכירות חניכים, כנס ט' ראשון, השוס החודשי, ומשוב שלכם עלינו…


    פעם שלישית גלידה… אה קרמבו…

    זה כבר ניוזלטר שלישי ואנחנו שמחים שאתם איתנו – ואתם יודעים מה – אתם בחברה טובה! אתם ועוד הורים רבים וחברים שמצטרפים לעדכונים החודשיים שלנו כל יום. אתם מוזמנים להמשיך ולהמשיך ולהזמין את בני הזוג ומשפחה ע"מ שיקבלו מאיתנו גם הם את הניוזלטר ויהיו מעודכנים – לחצו על הקישור הזה והכניסו את הפרטים.


    לקראת טיולי החורף – דווקא! האתר, המשחק, הסרטונים…

    נפתח את הניוזלטר החודשי עם הפעילות הכי מגניבה שיש – והיא משולבת – אז שימו לב. בחודש וחצי הקרוב קני התנועה ייצאו לטיולים קניים, הידועים בשם "טיול חורף". השנה אנחנו יוצאים בסיסמה שתנצח את החורף לקראת הטיולים – "מטיילים דווקא בחורף". לצורך כך הוצאנו ממיטב החומרים שלנו לקראת הטיולים – שימו לב – אנחנו ממספרים כי יש הרבה:

    1. אתר עם פרטים על טיולי החורף – איפה מטיילים, מי הם רכזי הטיול, מה להביא ועוד… מוזמנים להיכנס.
    2. משחק פייסבוק מגניב וחינוכיכנסו ונסו לעקוף את הילדים שלכם… מומלץ. 
    3. סרטוני "מה אתה עושה בחורף"כנסו ובחרו את האופציה שלכם לפני שיסתיים הקליפ…

      

    תודה מיוחדת לחניכי קן תל אביב מרכז שהשתתפו בצילומים (כמובן באישור הוריהם).


    טיולי חנוכה (י'-יא'-יב')

    טיולי חנוכה שלנו לשכבה הבוגרת היו הצלחה גדולה. מאות חניכים בכל שכבה טיילו ברחבי הארץ:

    שכבה י' טיילה במדבר יהודה ועלתה למצדה בדרך אותה פרצו חניכי הנוער העובד (ראשונים) לפני 71 שנה. הטיול הסתיים בטקס מרגש וקבלת סיכת מצדה. מוזמנים להיכנס לאלבום התמונות מהטיול, ועוד אלבום.

    שכבת יא' עברה סיור חינוכי בעיר עכו יום "סיור בעקבות הגשמה", בו החניכים שוחחו על תופעות שונות בחברה הישראלית ופגשו סיפורים של כל מיני אנשים שבוחרים לפעול ביחס לתופעות אלו. החניכים שאלו מהי הגשמה היום בחברה הישראלית. בהמשך הדרכה במוזיאון בית לוחמי הגטאות עם מדריכי המסע פולין.

    שכבת יב' – בטיול גיבוש בן 4 ימים לגרעינים שבדרך, הגרעינים טיילו בסביבת ים המלח.

    פעילות לשכבה הצעירה ביישובים: בזמן שחברי השכבה הבוגרת לא טיילו הם כמובן הפעילו את חניכיהם וחגגו ביחד את החג בקן. נראה שהיה חג שמח בכל החזיתות.

    מחכים כבר לחגים הבאים…

     


    ואוו  – הרבה כתבות היו עלינו החודש – כנראה קורים דברים טובים

    ראיון עם זוהר פרטר – רכז מודיעין: כותרת הכתבה היא "דור העתיד" – ואם כזו כותרת אי אפשר להתבלבל – חייבים לקרוא. זוהר מספר על החיים שלו כמחנך ורכז בתנועה. 

    קן קרית אתא – קן ק.אתא הוא קן שנפתח מחדש השנה וכבר מונה מעל 100 חניכים. כתבת וידאו שמראה מה ניתן לעשות כשיש תנועה, כשיש נוער והעירייה מגבה ותומכת.

    כתבה על שחר רצקין, רכזת קן שהם אשר תמכה ועזרה לנער מהיישוב שנוצל בעבודתו. ומכיוון שהתנועה פועלת ומדריכה גם נערים עובדים (נוער עובד) ידעה זוהר לתמוך בנער משפטית – וכמובן לנצח בתביעה. בין הדברים המכוערים זה לנצל את החלש, ובעולם העבודה –הנוער הוא החלש. בשביל הנער הזה ונערים נוספים אנחנו כאן.


    אנחנו הכי חברתיים שיש ברשת (ומחוצה לה)

    אז בשבוע שעבר היו בעיות עם הלינקים של הרשתות החברתיות. היו הרבה פניות בנושא – אז מצורפים שוב בלינקים לרשתות החברתיות דרכן תוכלו להמשיך להיות מעודכנים ובקשר איתנו.. קשר שהודות לטכנולוגיה ולרצון בשותפות הופך להיות דו כיווני בנוחות ויעילות מקסימלית.


    קן אפקה מקום ראשון בקליטת עלייה מבין כל התנועות 

     איזה כייף. קן אפקה זכה בתחרות קן מצטיין בתוכנית "מגשרים בקהילה" – תוכנית ארצית שמטרתה לשלב ילדי עולים בפעילות תנועת נוער מתוך הבנת המשמעות החברתית והערכית של תנועות הנוער בקליטת עליה ושילוב חברתי וערכי בקהילה. אנחנו גאים בכם ומברכים את חניכי ומדריכי הקן. פעילות חינוכית איכותית שגדלה וגדלה ועם זאת גם שומרת על איכותה ואף משתפרת ומתפתחת. ישר כוח – עלה והגשם.

    כייף לראות! מזל טוב!


     מזכירות חניכים ארצית בנושא הבחירות

    באמצע החודש קיימנו מזכירות חניכים ארצית בנושא הבחירות לכנסת ה-19. התהליך כלל הצעות של נשיאות החניכים שנפגשה  תכופות לפני המזכירות והכינה נושאים להחלטה. בנוסף עלו הצעות של הנציגים שהגיעו. המזכירות התקיימה בגבעתיים וכללה כ-200 משתתפים מקנים שונים בתנועה. אנחנו רואים בקיום המזכירות חגיגת דמוקרטיה אמיתית אשר מחנכת את החניכים להביע עמדה, להיות אקטיביים ולקיים ויכוחים ודיונים ערכיים וסבלניים אחד עם השני.












    כנסי ט' – לקראת הדרכה

    החודש התקיימו בחלק מהמחוזות כנסי ט' הראשונים הפותחים את שנת "לקראת הדרכה" בתנועה. הכנסים מזמינים את כל חניכינו בכיתה ט' להיכנס אל תהליך ההכשרה לקראת הדרכה, תהליך שיסתיים בסמינר המדריכים הצעירים בקיץ. אל התהליך נכנסים גם תלמידים המעוניינים בקיום מחויבות אישית בתנועה במסלול קורס לקראת הדרכה מותאם.

     


    והשוס החודשי

    פיצה בצורת סמל התנועה שהוכן ע"י חניכי המרחב ההתישבותי.

    שדרוג לא רע בכלל לבישולי השדה המסורתיים בהם לומדים החניכים לבשל בעצמם (חלקם בפעם הראשונה)…

    אז חבר'ה – יש לאן לשאוף עם הבישולים – במקרה הזה – אנחנו אוכלים עם העיניים.. ותכלס – טעים!!


    משוב

    הקשר איתכם חשוב לנו. וחשוב לנו לתת מענה נכון דרך הניוזלטר הזה. אנחנו רוצים להיות הכי טובים ומדויקים אליכם ולכן נשמח לקבל משוב על הניוזלטר. כנסו לקישור וכתבו לנו את דעתכם בנושא. 

     

     

    חזרה אל האתר "תמיד בתנועה" – 

     

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!