שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    אנחנו עם תושבי נחל עוז – בכל מחיר

    סמינר מד"צים - הקנים הערביים

    תנועה אחת!

    25 באוגוסט 2014

    אנחנו מגנים בתוקף את הניסיון לקרוע את החברה הישראלית וסולדים מהניסיון להפוך דעה כזו או אחרת למיצג של שנאה.

    החברה ישראלית נמצאת בשעת מבחן. במערכה שסימנה את החברה הישראלית כולה כמטרה, אזרחי ישראל ובעיקר תושבי הדרום ועוטף עזה, מהווים את כח העמידה שלנו. אנשי עוטף עזה, ובהם חניכינו, עומדים בגבורה מול מציאות מאיימת, נעים בין הפוגות בצפון לבין איום מתמיד על החיים.

    נורא היה לראות היום בבוקר, מאמר דעה באתר "סרוגים" אשר כותרתו הייתה "מגיע להם". גם לאחר שינוי הכותרת, הכתבה עדיין מציגה עמדה אשר מצדיקה את סבלם של תושבי נחל עוז עקב תמיכתם לכאורה הגורפת בהתנתקות.

    הבית שני נחרב בגלל שנאת חינם. גם בעת מחלוקות פוליטיות לגיטימיות, אסור לנו לאפשר שמחה לאיד בוטה ומכוערת שכזו. סבלם של תושבי נחל עוז אשר רק אתמול קברו את דניאל טרגרמן ז"ל, בן ארבעה שנים בלבד במותו, הוא סבלה של החברה הישראלית כולה.

    אנחנו מגנים בתוקף את הניסיון לקרוע את החברה הישראלית וסולדים מהניסיון להפוך דעה כזו או אחרת למיצג של שנאה. בימים אלה אנחנו צריכים לעמוד כתף אל כתף, כלל החברה הישראלית. הדברים שעולים מתוך המאמר ראוי היה שלא יתפרסמו בכלל. לא נאחל לאף אחד את הימים הקשים שעוברים על תושבי נחל עוז. תנועת הנוער העובד והלומד תמשיך לתמוך ללא סייג בתושבי וחניכי התנועה בקיבוץ. אנו תובעים מאתר "סרוגים" להתנצל בפני תושבי נחל עוז. עמידתם האיתנה היא ראויה ומהווה מופת לחברה הישראלית כולה.

    ==

    ברק סלע

    דובר הנוער העובד והלומד

    המש"צים של קן שער הנגב

     

     

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!