שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    גביע החורף למקומות העבודה

    חינוך לשוויון ופמיניזם - מתחיל כאן

    להתנגד לרוע בכל מקרה

    21 בפברואר 2016

    בני הנוער מתאגדים כדי לשפר את תנאיהם, אבל מעבר לזכויות בעבודה מגיע להם גם פעילות תרבותית וחברתית. בשבוע עבר נערך גביע החורף למקומות העבודה.

    בשבוע שעבר נערך גביע חורף לבני נוער המאוגדים במקום העבודה, שממשיך את הצלחת ליגת הקיץ. ההשתתפות בליגה נותנת גאוות יחידה כשבאים ביחד כנבחרת ממקום העבודה. קפטנים מההתאגדויות מובילים את הטורניר, אשר מעצים את בני הנוער ותורם לגיבוש גם מחוץ למקום העבודה.

    הטורניר מהווה פעילות שיא לפעילות השנתית במקומות העבודה לנוער בעיר – הנוער העובד והלומד מציע פעילות ערכית, חינוכית וחברתית לבני נוער במקום עבודתם, בשיתוף פעולה עם מעסיקים הוגנים כמובן, ובמיוחד עם בני הנוער ברשתות המזון המהיר שהתאגדו בנוער העובד והלומד למען שיפור תנאיהם.
    הצורך לפעילות התרבותית והחברתית בסניפי התנועה מגיע מתוך ההבנה הפשוטה שרוב בני הנוער פעילים בשוק העבודה (61% לפי סקר גיאוקטוגרפיה) ואם זאת אין גורמים חינוכיים שמעורבים במקומות אלו. יעל אגוזי, רכזת סניף ראשון לציון: "תנועה שהוקמה ע"י בני נוער עובדים, והיא האיגוד המקצועי היציג של כלל בני הנוער בישראל, רואה כחלק טבעי ממטרותיה לפנות למקומות העבודה ולתת לבני הנוער מענה מקצועי ומשפטי בעת הצורך, וכן פעילות חברתית וחינוכית."
    בטורניר השתתפו 6 נבחרות מסניפי בורגראנץ', מקדונלד'ס ופיצה האט בעיר. החניכים שיחקו בהגינות, ספורטיביות והרבה הנאה. בנוסף לתחרות, גם הפעלות ומשחקים ספורטיביים בהפסקות שהונהגו על ידי הפעילים מהסניף של הנוער העובד והלומד.

    ועכשיו לזוכים בטורניר:

    • במקום הראשון – נבחרת בורגראנץ'
    • בפרס המשחק ההוגן – נבחרת מקדונלדס הזהב



    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!