שליחת כתבה






    אייקון המקום שלי לשנות
    המקום שלי לשנות

    הנהלת קפה נואר הכירה בהתארגנות העובדים

    גיבורי ברית המועצות, אתם עבורנו השראה

    אוטיזם בכחול אדום

    3 באפריל 2017

    לאחר למעלה מחודש ימים הכירה הנהלת קפה נואר בהתארגנות העובדים במסעדה שהתארגנו במסגרת הסתדרות הנוער העובד והלומד על מנת להסדיר את התנאים, וכדי לקיים דיאלוג שיוכל לשפר את העבודה במסעדה לרווחת העובדים והמעסיקים. בהסתדרות הנוער העובד והלומד ובוועד העובדים מברכים על המהלך ומצפים למפגש ענייני ובאווירה טובה בהקדם.

    בהסתדרות הנוער העובד והלומד מברכים את הנהלת קפה נואר על ההחלטה להכיר בזכות העובדים להתארגן ולהכיר בוועד היציג, "אנו שמחים שמה שהיה צריך לקרות קרה ומברכים את ההחלטה להטות אוזן לעובדים המסורים של המסעדה אשר עובדים בה מספר שנים. אנו מצפים להיפגש בהקדם ולהתחיל משא ומתן ענייני ויעיל כדי להסדיר את מה שדרוש להסדיר."

    מוועד הפעולה נמסר: "מאז ומתמיד אמרנו כי אנו אוהבים את מקום העבודה שלנו והוא לנו בית בשנים האחרונות. אנו מאמינים כי ניתן להגיע להבנות לשביעות רצונם של כל הצדדים אשר מושתתים על הערכה הדדית ורצון טוב. שמחים כי ההנהלה נענתה והכירה בנו ועכשיו צריך להיפגש מהר ולפתור ביחד את הדברים."

    עובדי קפה נואר, מלצרים ועובדי מטבח, עובדים צעירים, חלקם אף עובדים זרים, מהעובדים המוחלשים ביותר במשק, התארגנו לפני כחודש וחצי על מנת להסדיר את התנאים ופנו להנהלה כדי להיכנס למו"מ. מדובר בהתארגנות יחידה כיום בענף המלצרות הידוע כענף בו תנאים רבים אינם מוסדרים.

     

     

    ועד הפעולה של התאגדות עובדי קפה נואר

    שליחת כתבה
    השארו מעודכנים!